טאריק בלאק חתם לעונה במכבי תל אביב

טאריק בלאק
טאריק בלאק | מכבי תל אביב

הצהובים הודיעו על צירופו של סנטר-פורוורד הלייקרס ויוסטון לשעבר (26, 2.06 מטרים), שיחזק את הקו הקדמי של האלופה. ספאחיה: "אדם ושחקן כדורסל נהדר". אובריאנט נחת בישראל: "לא מסרבים למועדון כזה גדול"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה להתחמש והודיעה הבוקר על צירופו של טאריק בלאק, הסנטר-פורוורד בן ה-26 ששיחק בארבע העונות הקודמות ב-NBAוחתם לעונה במועדון הצהוב. השחקן האמריקני המאסיבי (2.06 מטרים) מצטרף לקו הקדמי של הצהובים, שכולל גם את אלכס טיוס, ג'וני אובראיינט, ג'ייק כהן, אנג'לו קלויארו ונמרוד לוי.


"הוא אדם ושחקן כדורסל נהדר", אמר המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי של הקבוצה. "יש לו הרבה אנרגיה ויכולת הגנתית נהדרת. מבחינה התקפית הוא מסוגל להטביע כל דבר שהגארדים ימסרו אליו. יש לו גם נוכחות יוצאת דופן בחדר ההלבשה".


"אני נרגש להיות חלק ממועדון עם היסטוריה כזאת", אמר בלאק עצמו לאחר החתימה. "זוהי זכות עבורי לקבל את הכבוד ואני נלהב לקראת הבאות. להיות חלק מאווירה מנצחת כזאת זה חלומו של כל שחקן. בואו נתחיל לעבוד ונראה איזו ברכה תביא איתה העונה".


בלאק שנחשב לשחקן חזק מאוד וטיפוס כריזמטי, גדל בממפיס שבמדינת טנסי. לאחר התיכון התקבל לאוניברסיטת ממפיס ובמדיה נבחר לחמישיית ההגנה ולחמישיה השניה של העונה בקונפרנס. הוא השלים תואר ראשון ועבר לאוניברסיטת קנזס, במדיה שיחק בעונת 2013/14. הוא לא נבחר בדראפט אליו ניגש ב-2014, אולם הוחתם על ידי יוסטון ושיחק 25 משחקים במדי הרוקטס. בדצמבר 2014 הצטרף בלאק ללוס אנג'לס לייקרס, נשלח לליגת הפיתוח ונקרא בחזרה לקבוצה הבוגרת ביום למחרת. במדי הקבוצה מעיר המלאכים שיחק 144 משחקים והעמיד ממוצעים של 5.5 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-16.6 דקות לערב.


אחרי עונת 2016/17 חזר טאריק בלאק לקדנציה שניה ביוסטון ושותף ב-51 משחקים רשמיים במדי הרוקטס בעונה החולפת. בחישוב ממוצע פר 36 דקות משחק, בלאק צבר מספרים בקצב של 11.7 נקודות ב-55.7% לשתיים לצד 11.2 ריבאונדים.  


 

בתוך כך, הסנטר ג'וני אובריאנט נחת הערב בישראל. "היורוליג היא הליגה השנייה בטיבה בעולם וזו הסיבה שבחרתי להגיע למכבי", אמר השחקן. "לא אומרים לא למכבי תל אביב. אני רוצה לסייע למועדון לנצח. יש לי את היכולת לעשות הכל על המגרש. למרות שהחוקים באירופה קצת שונים, כדורסל זה כדורסל. זה כבוד בשביל להגיע לקבוצה עם היסטוריה כל כך מפוארת".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי