ווילבקין נחת בארץ: "תמיד ידעתי שיום אחד אהיה במכבי ת"א"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | מכבי תל אביב

הגארד החדש של הצהובים התרגש לקראות העונה שבפתח: "משחק היורוליג הראשון שלי היה נגדם והתרשמתי מאוד מהקהל". על מאמנו בשנה שעברה, דייוויד בלאט: "שוחחתי איתו לפני שהגעתי, הוא מאוד אוהב את הקבוצה"

(גודל טקסט)

סקוטי ווילבקין, הרכש המרשים ביותר שחתם הקיץ במכבי תל אביב, נחת היום (שלישי) בישראל והיה נרגש מאוד לקראת העונה שבפתח. "תמיד אהבתי את מכבי תל אביב", גילה השחקן. "משחק היורוליג הראשון שלי היה נגדם והתרשמתי מאוד מהאווירה, מהקהל ואמרתי לעצמי שאני אשחק כאן יום אחד. העונה הקרובה תהווה עבורי הזדמנות להיות חלק ממועדון עם היסטוריה ענקית".

הציפיות מהעונה הקרובה: "תמיד יש לחץ וצריך לדעת איך להתמודד עם זה. הגעתי לכאן כדי לעשות את כל מה שצריך כדי לנצח ואני בטוח שזה מה שכולם בקבוצה רוצים. הכי חשוב מבחינתי זה שנזכה באליפות בסוף העונה. יש לנו סגל מספיק כישרוני כדי להתברג גם בטופ האירופי".

השיחה שערך עם דייוויד בלאט לפני הגעתו: "דיברתי איתו על מכבי תל אביב. הוא מאוד אוהב את המדינה, העיר ואת הקבוצה. שמעתי חלק מהסיפורים על התקופה בה הוא אימן כאן ונשמע שזו הייתה תקופה טובה מאוד עבורו".


הגארד בן ה-25 שיחק בשלוש שנים האחרונות בדרושפאקה הטורקית שבעונה שעברה זכת ביורקאפ תחת הדרכתו של דיוויד בלאט. האמריקאי הצטיין במפעל כאשר העמיד ממוצעים מרשימים של 19.7 נקודות, 2.4 ריבאונדים, 4.8 אסיסטים וקלע מחוץ לקשת השלוש ב-43%. ווילבקין זכה גם בתואר ה-MVP של המפעל ושל סדרת הגמר.



NYTLV @scottiew_5pic.twitter.com/1QWoBteopx

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) August 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי