רביב לימונד ייעדר מהמשחק מול הפועל אילת

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

גארד הפועל ת"א שסובל מקרע בשריר התאומים, עדיין לא חזר לפעילות ולא יטול חלק במחזור הראשון של ליגת ווינר סל בהיכל שלמה מול הקבוצה הדרומית. יהונתן שולדבראנד, יפגוש את האקסית לראשונה במדים התכולים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שבת, 20:30) את הפועל אילת בהיכל שלמה במחזור הראשון של ליגת ווינר סל. מי שייעדר בשורות הקבוצה הביתית הוא הגארד רביב לימונד שסובל מקרע בשריר התאומים ועדיין לא חזר לפעילות.

קבוצתו של דני פרנקו לא השתתפה העונה בגביע ווינר מכיוון ששיחקה בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות שהסתיים בהדחה של האדומים אחרי שני משחקים מול שרלרואה הבלגית. מנגד הקבוצה הדרומית הודחה בשלב רבע הגמר של טורניר קדם העונה כשהפסידה 78:74 להפועל ירושלים.

הפועל ת"א רשמה אשתקד סוויפ עונתי על הפועל אילת עם שלושה ניצחונות ליגה, כאשר שני משחקי הבית הסתיימו בתוצאה כמעט זהה: 76:82 באוקטובר ו-76:81 במאי. ניצחון החוץ האחרון של אילת בהיכל קבוצת שלמה היה בינואר 2016, 77:83. הקיץ נפגשו הקבוצות בגמר טורניר "חברים זוכרים את אודי סגל ז"ל" והדרומיים ניצחו 75:78, עם 27 נקודות של אלייז'ה בראיינט ו-26 של לנזל סמית' ג'וניור.


יהונתן שולדבראנד ישחק מחר מול הפועל ת"א (עדי אבישי)

בצד האילתי, יהונתן שולדבראנד, שעשה בקיץ את המעבר הכי רחוק בליגה מעירוני נהריה לקבוצתו של שרון דרוקר, שיחק ארבע שנים במדי הפועל ת"א. במחזור האחרון של העונה שעברה, "הויקינג" גבר על האקסית האדומה עם נהריה, במשחק בו רשם 14 נקודות, 4 מ-7 לשלוש ומדד 19. בגביע ווינר סל הפורוורד הסתפק ב-2 נקודות בלבד, אבל בכל שלושת משחקי ההכנה הוא קלע בדו-ספרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי