ראשון בליגת העל: נס ציונה גליל, אשדוד וחולון בקרב המפסידות

שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון | דני מרון

הכתומים שעלו לשלב הבתים של היורופקאפ וניצחו בחוץ במחזור הראשון רוצים להמשיך את המומנטום מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי, בראד גרינברג ושחקניו ינסו להתאושש מהתבוסה הקשה למכבי תל אביב

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. הפועל גלבוע גליל תארח את עירוני נס ציונה והפועל חולון תתארח אצל מכבי אשדוד.

הפועל גלבוע גליל (1:0) – עירוני נס ציונה (0:1)
גלבוע גליל הפסידה במחזור הראשון להפועל באר שבע, למרות שהובילה במהלך המשחק ב-22 הפרש. השחקנים של אריאל בית הלחמי צריכים להתאושש במהרה מההפסד כדי לא להיגרר לפתיחת עונה שתקשה עליהם בהמשך. הבעיה שמולם תעמוד עירוני נס ציונה שנמצאת בעיצומה של פתיחת עונה מצוינת במיוחד.

שתיהן עברו שני סיבובי מוקדמות ביורופקאפ והעפילו לשלב הבתים שם יפגשו את סראטוב הרוסית, דן בוש ההולנדית ופארדוביצה הצ'כית. בין לבין הם ניצחו בדרבי השפלה את מכבי ראשון לציון בבית מכבי ונמצאים במצב רוח טוב במיוחד. גולן גוט רשם במחזור שעבר שיא קריירה של עשרה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, לזה תוסיפו שש שלשות במשחק הגומלין בקלוז' ותקבלו שחקן שיכול להוביל את נס ציונה לעוד ניצחון. בגליל רוצים שג'יימס קלי ישחזר את ההופעה מהמחזור שעבר בו קלע 29 נקודות וסיים עם מדד 34, למרות ההפסד. בנס ציונה ג'ראלד לי יקבל מנוחה לקראת משחק החוץ ביום רביעי מול סראטוב.


ג'יימס קלי הצטיין במשחק הראשון. יקווה הפעם גם לנצח (דני מרון)

מכבי אשדוד (1:0) – הפועל חולון (1:0)
44 הפרש. זו ההשפלה שמכבי אשדוד סוחבת על הגב מהמחזור הקודם מול מכבי תל אביב. בראד גרינברג ושחקניו ירצו להוכיח שזו הייתה מעידה חד פעמית דווקא מול סגנית האלופה, הפועל חולון, שבעצמה הפסידה במפתיע לעירוני נהריה בחוץ.

אשדוד תקבל להופעות בכורה את ווינסטון שפרד (25, 2.03) שחתם לחודש, אנטון שוטבין שחתם לחודשיים ואת ג'ייק פברטון שהיה פצוע. למרות ההפסד במחזור הראשון, הפועל חולון מגיעה מעודדת אחרי שהביסה את פרייבורג בליגת האלופות באמצע השבוע ותרצה לקבל את גיא פניני, שלא פתח טוב את העונה בגלל פציעה, כפי שנראה מול מכבי אשדוד בעונה שעברה באולם הקריה אז קבע שיא קריירה של 23 נקודות.

בראד גרינברג רוצה לשים את התבוסה מול מכבי ת"א מאחוריו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי