פארגו ייעדר גם מול צסק"א, קיין יעמוד לוועדת משמעת

קיין
קיין | אודי ציטיאט

הצהובים לא אהבו את התנהלותו של אמריקאי/הונגרי שסינן מספר מילים לעבר מאמנו כשהוחלף בניצחון על אילת. הרכז הסובל מכאבי גב יחמיץ גם את המשחק המרתק בהיכל. נבן ספאחיה: "יש לנו כרגע רוטציה קצרה"

(גודל טקסט)

בעיצומו של שבוע לא קל מבחינת לו"ז המשחקים, שהחל באתונה בהפסד לפנאתינייקוס, עבר אתמול באילת בניצחון 70:83 על הקבוצה המקומית ויימשך בשלישי בהיכל מול צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב רק רצתה לסמן וי על הביקור בעיר הדרומית. על אף הניצחון, האירוע הביזארי בו המשחק נעצר ל-45 דקות עקב בעיות במשטח הפרקט וחשש לבריאות השחקנים.

מאמן הקבוצה, נבן ספאחיה, סיכם את הערב: "עשר דקות הגנתיות טובות שלנו במחצית השנייה הספיקו לנו כדי לנצח את המשחק. כל משחק הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש. היום כבר נתחיל להתכונן למשחק נגד צסק"א, אני מקווה שכולם יהיו בריאים. יש לנו כרגע רוטציה קצרה, בעיקר בעמדת הגארד". בהמשך לדברי המאמן אמש, הערב (ראשון) אישרו במועדון כי ג'רמי פארגו הסובל מכאבי גב ייעדר ממשחק היורוליג ביום שלישי מול צסק"א מוסקבה ולאחר מכן תיערך הערכת מצב לגבי כשירותו.

עוד תקרית לא נעימה מבחינת הצהובים הייתה ירידתו לספסל של דיאנדרה קיין שסינן מספר מילים לעבר המאמן במהלך המחצית השנייה, ולא חזר לשחק מאז. ככל הנראה, השחקן יעמוד לוועדת משמעת בהמשך השבוע. אחד המצטיינים אתמול, ג'וני אובראיינט, סיכם גם הוא: "למרות העיכוב היינו חמים והוצאנו לפועל כמו שצריך. יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד. אני כבר מחכה למשחק הבא ביורוליג"


פארגו. משחק נוסף הוא ייאלץ לראות מהיציע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי