ראשון בליגת ווינר: הפועל ת"א מול גליל, הפועל ירושלים תפגוש את נס ציונה

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | עדי אבישי

האדומים שהובסו במשחק הקודם נגד הפועל באר שבע רוצים להתאושש ולנצח בבית את קבוצתו של אריאל בית הלחמי. חבורתו של עודד קטש תנסה להישאר במאזן מושלם מול הכתומים שרשמו שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל יימשך מחר עם שני מפגשים מסקרנים: הפועל תל אביב החבולה תארח את גלבוע גליל ואילו הפועל ירושלים תגיע לנס ציונה לקרב בין שתי אירופאיות.

עירוני נס ציונה (1:1) – הפועל ירושלים (0:2)
שתי הקבוצות שיחקו במסגרות האירופאיות באמצע השבוע, ומתכוננות למשחק נוסף במהלך השבוע, אבל בעוד הפועל ירושלים מגיעה עם מאזן מושלם בכל המסגרות ובמצב רוח מעולה, עירוני נס ציונה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים אחרי שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות וזה משחק חשוב מבחינתה כדי שלא להתדרדר. הכתומים לא רשמו למשחק את גארי בראון רמירז שלא היה טוב בשני המשחקים האחרונים. עודד קטש יקווה ליכולת טובה של ג'יימס פלדין, שנבחר לחמישיית מצטייני המחזור השני, עם שורה מרשימה על 25 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים מול איבוד בודד ומדד 32. הגארד ששיחק בשלוש השנים האחרונות ביורוליג מדורג ראשון בליגה באחוזי קליעה מהקו עם 10 מ-10 עד כה והוא מוביל את ירושלים הן בקליעה (19.5 נקודות) והן במדד (25.0). גם במשחק השני בשבוע שעבר, נגד ליאטקאבליס באירופה, הוא סיים כטופ סקורר עם 16 נקודות, אבל באחוזי קליעה נמוכים (25% מהשדה).

הפועל תל אביב (1:1) – גלבוע גליל (1:1)
שתי הקבוצות רוצות לעלות למאזן חיובי, אך נמצאות במגמה הפוכה. אחרי ניצחון ענק על הפועל אילת במחזור הראשון, הושפלה הפועל תל אביב בבאר שבע במחזור הקודם והיא רוצה להחזיר מעט מכבודה. גליל לעומת זאת התאוששה מההפסד במחזור הראשון לאותה הפועל באר שבע עם ניצחון ביתי על עירוני נס ציונה. גליל, שסומנה ערב העונה כמועמדת בכירה להפוך להפתעת העונה, זקוקה ליכולת טובה של חואקין שוכמן, שלא הפסידה כשהשחקן קולע מעל 12 נקודות.

דני פרנקו ינסה לשים את ההפסד להפועל באר שבע מאחוריו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי