ווילבקין צפוי להיות כשיר לדרבי, פארגו המריא לארה"ב

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

הגארד החלים כמעט לחלוטין ויהיה בסגל של ספאחיה, כוכב הניצחון הקודם על האדומים ייעדר כשלושה שבועות נוספים. קנדריק ריי כשיר לחלוטין. הפועל במאזן שלילי מחפשת את ניצחון הליגה העשירי שלה בהיכל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות שהעונה האירופית של מכבי תל אביב לא מצליחה להמריא, בליגה היא עדיין מושלמת ומחר (ראשון) תארח למבחן האולטימטיבי את היריבה העירונית, הפועל תל אביב. האדומים ניצחו בהיכל בסיבוב הזה בעונה שעברה, וישמחו לחזור על ההישג. לעומת זאת, מכבי היתה זו שיצאה כשידה על העליונה במפגש האחרון בין הקבוצות, בחצי גמר הפיינל פור אשתקד.

הבשורה מבחינת הצהובים היא חזרתו של סקוטי ווילבקין, שצפוי להשתתף במשחק לאחר שהיה פצוע בשבועות האחרונים. גם קנדריק ריי, שחזר מפציעה ושותף בהפסד 88:80 לאולימפיאקוס, יהיה בסגל של ספאחיה. הצהובים עדיין חסרים את ג'רמי פארגו הפצוע, שיצא לארצות הברית לתקופה החלמה של שלושה שבועות. פארגו היה המצטיין בחצי הגמר בעונה שעברה עם 18 נקודות (לצד אלכס טיוס) והיעדרו הוא מכה למכבי, שרוצה לחזור לנצח גם באירופה ומתקשה בלעדיו.

אחרי ההדחה מאירופה בידי שרלרואה, הפועל ניצחה רק במשחק אחד מתוך שלושה בליגה ותקווה לאפס את המאזן עם הניצחון העשירי שלה אי פעם על מכבי תל אביב בחוץ. מי שינסה להוביל אותה הוא תומר גינת, שנמצא בתקופה מצוינת ולא ירד מסכום דו ספרתי של נקודות באף אחד ממשחקי הליגה עד עכשיו. בהפסד 86:76 לגלבוע/גליל במחזור האחרון הוא רשם את הדאבל-דאבל הראשון שלו לעונה עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. לעומת זאת, זה היה אחד המשחקים הגרועים ביותר של האדומים מבחינת איבודים והם השוו את השיא השלילי של המועדון בנתון הזה עם 24 איבודים קבוצתיים.

תומר גינת. פתח את העונה ביכולת אישית נפלאה (דני מרון)
תומר גינת. פתח את העונה ביכולת אישית נפלאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי