ג'רל מקניל חוזר להפועל ת"א, פרנקו: "יוסיף לנו המון"

ג'רל מקניל
ג'רל מקניל | דני מרון

בעקבות פתיחת העונה החלשה הכוללת ניצחון אחד בלבד בארבעה משחקי ליגה, האדומים הודיעו רשמית על שובו של הגארד לקבוצה. המאמן: "אני שמח על המאמץ של ההנהלה שגרמה למהלך הזה לקרות"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב פתחה את העונה בצורה חלשה ביותר, היא הודחה בשלב מוקדם של מוקדמות ליגת האלופות, ניצחה רק פעם אחת בליגה והובסה בדרבי ב-32 הפרש. כל המכות האלו הספיקו להנהלת הקבוצה שהודיעה הערב (שישי) על שובו של הגארד ג'רל מקניל לקבוצה.


מקניל, שהצטיין בעונה שעברה בליגה הסדירה עם 14 נקודות, 4.2 אסיסטים ויותר משלושה כדורים חוזרים למשחק, ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף לחבריו לקבוצה לקראת ההתמודדות מול בני הרצליה ביום חמישי בשעה 19:30.


הגארד נבחר בעונה שעברה שלוש פעמים לחמישיית המחזור, והיה חלק משמעותי בהעפלה הראשונה של הפועל תל אביב לפיינל פור מאז שובה של הקבוצה לליגת העל.


 

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "אני שמח על חזרתו של ג'רל להפועל. למעשה, ג'רל לא באמת עזב אותנו אף פעם, הוא תמיד עקב ותמיד היה בקשר. הוא ווינר ויוסיף לנו אלמנטים מהותיים שחסרים לנו בקבוצה, ובתוך כך יעזור לשחקנים סביבו למצות יותר מיכולותיהם. אני שמח על המאמץ של ההנהלה שגרמה למהלך הזה לקרות, וזה צעד ראשון בדרך שתחזיר את הפועל שלנו להיות הקבוצה שכולנו רוצים לראות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי