אחרי 11 שנים ב-NBA: רמון סשנס חתם במכבי ת"א

סשנס
סשנס | צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

השחקן בן ה-32 מצטרף לשלושה חודשים עם אופציה להארכת ההסכם עד תום העונה הנוכחית. הוא מגיע כגיבוי להיעדרו של ג'רמי פארגו, שנצטווה לנוח עקב כאבים בגבו

(גודל טקסט)
רמון סשנס, אחד הרכזים המנוסים ביותר בשוק, חתם בשורות מכבי תל אביב לתקופה של שלושה חודשים עם אופציה להארכת ההסכם עד תום העונה הנוכחית. השחקן בן ה-32 (1.91 מ'), שינחת בישראל ביום שני, מגיע כגיבוי להיעדרו של ג'רמי פארגו, שנצטווה לנוח עקב כאבים בגבו, ובמטרה להפחית מהעומס המוטל על סקוטי ווילבקין.


סשנס הוא שחקן בעל ניסיון עשיר ב-NBA, ליגה בה שיחק ב-11 העונות הקודמות. מדובר ברכז עם יכולת מרשימה לייצר נקודות, בעל יכולת מסירה ויצירת מהלכים וכמובן ניסיון נרחב. ברקורד יש לו 691 משחקים בליגה הטובה בעולם עם ממוצע קריירה של 10.3 נקודות לצד 4.1 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה החל לשחק במדי טורונטו, עבר לניו יורק ניקס וסיים כשחקן וושינגטון וויזארדס, שם סיפק 5.5 נק' ו-3.3 אס' ב-15 דקות בממוצע למשחק.


"אני מאוד מאוד שמח להצטרף למכבי תל אביב", אמר רמון סשנס לאתר הרשמי של הקבוצה אחרי החתימה על החוזה. "הייתי ב-NBA במשך 11 שנים וזו פעם ראשונה שאשחק מחוץ לארצות הברית. זו ללא ספק אחת הקבוצות הכי טובות מחוץ לארה"ב, עם היסטוריה, מסורת והישגים גדולים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי