פירוק והרכבה: 66:99 ענק למכבי תל אביב על חולון

דיברתולומיאו
דיברתולומיאו | עדי אבישי

שתי הקבוצות הגיעו למשחק שאמור היה להיות צמוד עם מאזן זהה והפסד ליגה בודד, אך הצהובים התפוצצו על הסגולים בהיכל הביתי והביסו אותם ללא תנאי. ספאחיה חייך סוף סוף

(גודל טקסט)

48 שעות בלבד אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד ביורוליג, שהיה השלישי ברציפות של מכבי ת"א בכל המסגרות, חזרה הערב (שבת) האלופה להיכל מנורה מבטחים ונראתה אחרת לגמרי. חניכיו של נבן ספאחיה שלטו במשחק נגד מחזיקת הגביע הפועל חולון כמעט מהרגע הראשון, עצרו אותם אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ועלו לפחות באופן זמני למקום הראשון בטבלה עם ניצחון גדול – 66:99.

 

הצהובים הציגו הגנה שהזכירה יותר את הניצחון הגדול בדרבי מאשר את זו של ההפסד לגלבוע/גליל בגן נר, צמצמו למינימום את משחק הריצה של האורחים וגם בלי טאריק בלאק שלטו ביד רמה בצבע. ג'ון דיברתולומיאו התאושש משבוע לא טוב עם משחק מצוין כשקלע 20 נקודות.


גם סקוטי ווילבקין, שעלה ללא החבישה על היד שהקשתה עליו מול אלופת אירופה, נראה הרבה יותר טוב והוביל את הריצה בתחילת הרבע השלישי שחתמה את הסיפור באופן סופי כשקלע בסיכום 17 נקודות. נמרוד לוי שסובב את הקרסול במחזור שעבר נעדר, בעוד דיאנדרה קיין נחבל בפניו ברבע השלישי וירד לחדר ההלבשה. 



ספאחיה יכול לחייך סוף סוף (עדי אבישי)


הפועל חולון, ללא מאמנה דן שמיר שניאלץ להחמיץ את המשחק בשל סיבות אישיות, דווקא פתחה לא רע, אבל כבר באמצע הרבע הראשון נעלמה מול האגרסיביות של מכבי ת"א. קאליף ווייאט חזר לסגל אחרי ארבעה משחקים בחוץ אבל נראה חלוד ולא ממש כשיר עדיין, ובלעדיו לסגולים בהדרכתו של מודי מאור לא ממש היה סיכוי והם ספגו עוד הפסד כואב אחרי המפלה בטנריפה בליגת האלופות.



דיברתולומיאו. 20 נקודות במשחק נהדר (עדי אבישי)


קלעו למכבי ת"א: ג'ון דיברתולומיאו 20 נקודות, סקוטי ווילבקין 17, מייקל רול 12, ג'ייק כהן 9, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו (7 ריבאונדים), אלכס טיוס ודיאנדרה קיין 8 כ"א, ג'וני או'בראיינט 7, דני אבדיה 2.


קלעו להפועל חולון: עמית שמחון 17, דריון אטקינס ודקוואן ג'ונס 12 כ"א, טי.ג'יי קליין 8, גיא פניני 5, רועי הובר וקאליף ווייאט 4 כ"א, קורי וולדן ושלומי הרוש 2 כ"א.

 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי