ספרופולוס: "השחקנים לא מרוצים, צריכים דחיפה מהקהל"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס למאזנה העגום של קבוצתו, אך בטוח בחניכיו, רגע לפני המשחק בחמישי מול באיירן מינכן: "סומך עליהם, כולם צריכים לתת את המיטב" וליריבה: "קבוצה יציבה שרצה עם אותו סגל כבר שנים"

(גודל טקסט)

אחרי שבעה הפסדים משמונה משחקים העונה ביורוליג, מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי) את באיירן מינכן במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. הצהובים סוחבים רצף של שישה הפסדים רצופים, כשהבווארים עצמם עם מאזן יותר טוב של ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת היורוליג, במהלך הטופ 16 בעונת 2013/14, כשמכבי גברה פעמיים על הגרמנים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס למשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה יציבה מאוד שרצה עם אותו סגל כבר הרבה שנים. זה אומר שהיא משחקת טוב כקבוצה. נצטרך להיות מרוכזים מאוד, לעבוד לפי התכנית שלנו, לשמור טוב ולדעת לשחק חכם בהתקפה. אנחנו מצפים לדחיפה משמעותית מהקהל. יש לנו מיס מאץ' מול הגארדים שלהם, אבל אנחנו יודעים מה לעשות. לא יהיה חכם מבחינתי לומר עכשיו מה נעשה מחר".

היווני המשיך: אני סומך על כל השחקנים ומאמין שכולם יהיו מוכנים למשחק מול באיירן. כולם צריכים לתת את המיטב. השחקנים מלאי מוטיבציה ולא מרוצים מהמצב בו הקבוצה נמצאת ביורוליג. הם רוצים לצאת מהמצב הזה וזה הכי חשוב. מאמן לא יכול לשנות את הדברים אם השחקנים לא רוצים והם רוצים. השחקנים התחילו לשחק אגרסיבי יותר ובצורה אינטנסיבית יותר".

המאמן התייחס גם לשחקנו סקוטי ווילבקין: "הוא דוחף את עצמו קדימה אחרי הפציעה שהפריעה לו. הוא מתאמן מצוין עכשיו, כמו כל הקבוצה. בעונה שעברה היו לו הופעות נהדרות. זה שונה להיות מנהיג בדרושאפקה ולהיות מנהיג במכבי תל אביב. המשקל של מכבי תל אביב כבד מאוד. אנחנו סומכים על ווילבקין ואני מאמין שהוא מוכן להשתפר לעומת איך שהיה עד כה".


ווילבקין: המאמן מאמין בו (עדי אבישי)

קנדריק ריי, שלאור היעדרותו של פארגו ועזיבתו המפתיעה של רמון סשנס נכנס לרוטציה, אמר: "זה משחק חשוב, נשחק חזק בתקווה להשיג ניצחון. עבדנו קשה כל השבוע כדי לעשות את זה מחר, מקווה שזה יספיק".

באיירן מינכן הגיעה היום לישראל עם סגל מלא. סטפן יוביץ', הגארד הסרבי המצוין של דיאן רדוניץ', שב לפעילות בתקופה האחרונה אחרי שהחמיץ שני משחקים והוא נחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. הגרמנים מקווים לרשום רצף של שני ניצחונות חוץ אחרי הניצחון היפה בגראן קנאריה בשבוע שעבר, כשהמאמן המונטנגרי אמור להמשיך ברוטציה רחבה כפי שעשה עד כה. 

מאמן באיירן ראדוניץ' אמר לקראת המשחק: "אפשר היה לראות בשני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב שהיא שיחקה עם אנרגיות חדשות. אנחנו משחקים טוב עד כה, אבל מכבי תל אביב תיתן הכול כדי לחזור למסלול הניצחונות, יהיה קשה מאוד". ניהאד דג'דוביץ' הוסיף: "מכבי תל אביב הרבה יותר טובה מהמיקום הנוכחי שלה. אנחנו מצפים לתגובה חזקה מצידם אחרי שהחליפו מאמן. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי