ניצחון בבכורה המחודשת של אלפסי, 76:90 לנהריה על הפועל ת"א

טרי אלן עם צוף בן משה
טרי אלן עם צוף בן משה | עדי אבישי

הקבוצה הצפונית בליגה ניצלה את המומנטום החיובי מחילוף המאמנים והשיגה בדרייב אין ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים, טרי אלן הצטיין אצל האורחים עם 22 נקודות, ג'מאל שולר הוביל את קלעי האדומים עם 17

(גודל טקסט)

אחרי משחק הצמרת בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, המחזור העשירי של ליגת ווינר נמשך העבר הערב (ראשון) עם מפגש תחתית בין הפועל תל אביב והפועל נהריה בדרייב אין שהסתיים בניצחון 76:90 של הקבוצה הצפונית בבוכרה המחודשת של אריק אלפסי שקטע רצף מאכזב של חמישה הפסדים רצופים.

האורחים פתחו חזק את המשחק אחרי שעלתה לריצה של 2:13 בהובלתו של הנרי. מקניל היה הדומיננטי בצד האדום והוא הצליח להחזיר את הפועל תל אביב לעניינם כשהוריד את ההפרש לארבע נקודות. נהריה התעשתה וסיימה את הרבע ביתרון 18:24.


ניצחון בבכורה המחודשת של אריק אלפסי (עדי אבישי)

גינת קלע בתחילת הרבע השני, אבל שוב נהריה הייתה הקבוצה החזקה במגרש בזכות נקודות חשובות של זיו ושלשה של אלן שהעלו את האורחים ליתרון מרשים של 20:33, לימונד וגינת הורידו את ההפרש לחד ספרתי, אבל אבל משגב קבר שלשה גדולה בסיום המחצית שחתם את המחצית עם 36:44 לנהריה.


יניב משגב (עדי אבישי)

ננה פולאנד וטרי אלן פתחו את החי השני עם נקודות חשובות שהחזירו את היתרון הדו ספרתי לנהריה שעלה ל-14, הפער נשמר לזכות האורחת והרבע השלישי נגמר ב-63:75 לאורחים.

האדומים התעוררו ברבע הרביעי, על אף שהפער עלה שוב ל-13, חמש נקודות של לימונד ושלשה נוספת של ג'מאל שולר הורידו את הפער למינוס חמש בלבד. ננה פולאנד ומייק הנרי סיימו את הריצה האדומה עם שש נקודות רצופות וששברו את רוחם של קבוצתו של דני פרנקו ונהריה השיגה ניצחון 76:90 בבכורה המחודשת של אריק אלפסי.

קלעו להפועל תל אביב: ג'מאל שולר 17, תומר גינת 16, ג'רל מקניל, רביב לימונד 11, אלאדה אמינו 10, 13 ריבאונדים, ים מדר 2, סטו דגלאס 2, צוף בן משה 2.

קלעו לעירוני נהריה: טרי אלן 22 נקודות, מייק הנרי 22, יפתח זיו 15, ננה פולאנד 15, ניב משגב 8, טים קוורטרמן 3, איגור נסטרנקו 2, דגן יבזורי 2.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי