טיול ערב: 64:87 להפועל ירושלים על מכבי אשדוד

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

במשחק דחוי מהמחזור השישי, החבורה של עודד קטש פתחה פער דו-ספרתי מוקדם ושמרה עליו לאורך המשחק. ג'וש אואנס היה המצטיין במשחק עם 17 נקודות ללא החטאה מהשדה ו-16 ריבאונדים

(גודל טקסט)

אחרי הטיול בליטא, הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) עוד ניצחון חוץ מרשים בקלות שלו, 64:87 בהיכל הקריה על מכבי אשדוד/באר טוביה במשחק דחוי מהמחזור השישי. החבורה של עודד קטש פתחה פער דו-ספרתי מוקדם ובעזרת משחק קבוצתי ויפה, שמרה עליו כמעט לכל אורך הדרך, כשהיא הודפת בקלות כל ניסיון של המארחים לחזור לתמונה.

ירושלים תסיים את הסיבוב הראשון ביום רביעי במשחק בית גדול נגד הפועל חולון, לאשדוד מחכים צמד מפגשים רצופים עם הפועל ת"א, אחד בגביע ואחד בליגה. כל 11 שחקני הסגל בירושלים קלעו נקודות, כולל תומר לוינסון הצעיר עם 5 נקודות בכורה במדי הקבוצה. "האדומים", הערב בתלבושת שחורה, מסרו 29 אסיסטים, טסו ל-22 נקודות במתפרצות וקלעו 46 נקודות בצבע לעומת 18 בלבד של המארחים.

מכבי אשדוד, שחסרה שוב את ספנסר וייס ואייזק רוזפלט, לא ממש היוותה יריב ברוב שלבי המשחק. יתרון העומק הורגש מאוד כבר בשלבים מוקדמים במשחק, "הדולפינים" הציגו רכות גדולה בצבע וסיימו עם כמות זריקות זהה לשתיים ולשלוש (34:34). בסגל קצר, וכשפול סטול ולנדון מילבורן כל כך רחוקים משיאם, לא היה לקבוצה סיכוי אמיתי.


בר טימור. משחק נהדר עם 17 נקודות (דני מרון)

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש אואנס 17 נקודות (8 מ-8 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, בר טימור 17, ג'ייקובן בראון 15, ליאור אליהו 10, ג'יימס פלדין, יוגב אוחיון, אלכס צו'ברביץ' ותומר לוינסון 5 כ"א, טיישון תומאס 4, תמיר בלאט 3 ו-9 אסיסטים, דשון באטלר 1.

קלעו למכבי אשדוד: ליס שושי 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, פול סטול 11, מארק טולפסן 10, ג'ייק פמברטון 8, תום מעיין 4 ו-9 אסיסטים, לנדון מילבורן 4, ג'וג'ו פלאס 3, עידו פליישר ואוראל לב 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי