ראשון לציון הביסה 66:98 את נהריה ועלתה לרבע גמר הגביע

שחקני מכבי ראשון לציון
שחקני מכבי ראשון לציון | עדי אבישי

חבורתו של גיא גודס הראתה עליונות לאורך כל שלבי המשחק על הקבוצה הצפונית והשיגה את הכרטיס המיוחל לשלב שמונה האחרונות. אלכס המילטון (21 נק', 9 אס') הצטיין. הכתומים יארחו את מכבי ת"א ברבע הגמר

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון שפתחה את הליגה בצורה רעה, קיוותה לצאת לדרך חדשה נגד עירוני נהריה שבדיוק כמו מחזיקת גביע ווינר ביצעה שינויים בעמדת המאמן והחליפה מספר שחקנים זרים. קבוצתו של גיא גודס עשתה את המוטל עליה ודרסה הערב (שני) את המועדון הצפוני עם ניצחון 66:98 מרשים בשלב שמינית גמר של גביע המדינה בבית מכבי.

ברבע הראשון הקבוצה הביתית התקשתה נגד חבורתו של אריק אלפסי שהגיעה למשחק במומנטום חיובי אחרי ניצחון מרשים נגד הפועל תל אביב, אבל בהמשך הכתומים שטפו את הפרקט עד שריקת הסיום וקבוצתו של אריק אלפסי תיאלץ להמשיך להתרכז במאבקי התחתית בליגת ווינר סל. עם סיום המשחק נערכה הגרלת רבע הגמר וראשון לציון קיבלה את האלופה מכבי תל אביב, אותה תארח בבית מכבי.


המילטון המצטיין במשחק עם מאמנו גיא גודס (עדי אבישי)

רבע ראשון
נהריה פתחה טוב יותר, לייאפ של טרי אלן שם את האורחת ראשונה על לוח התוצאות ויחד עם נקודות נוספות של איגור נסטרנקו ומייק הנרי נהריה הובילה 2:6 אחרי שתי דקות של כדורסל. מנגד חבורתו של גיא גודס הגיבה עם ריצת 0:6 משלה ועלתה ליתרון ראשון במשחק. גם בהמשך הרבע המשיך להיות צמוד אך ראשון לציון ברחה מעט מנהריה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:20.

רבע שני
אלכס המילטון קלע את הנקודות הראשונות ברבע לראשון לציון, יבזורי הגיב עם שתיים משלו, אבל חמש נקודות של אדם אריאל מחוץ לקשת וקמרון לונג העלו את המארחים ליתרון 19:27. מכאן ראשון לציון כבר הייתה בשליטה מלאה, לייאפ של דשון סטיבנס העלה את מחזיקת גביע ווינר לראשונה למשחק ביתרון דו ספרתי עם 25:36. עירוני נהריה לא הצליחה לחזור וסיימה מחצית מאכזבת ללא קליעה מחוץ לקשת והיא תפתח את הרבע השלישי בפיגור 45:30.


קמרון לונג עם מייק הנרי (עדי אבישי)

רבע שלישי
לייאפ של אדם אריאל העלה את ראשון לפלוס 17, אך נהריה הגיבה עם ריצת 2:8 מפתיעה שכללה שתי שלשות ראשונות מייק הנרי לזכות הסגולים שהתווספו לעוד שתי נקודות של טרי אלן. ראשון לציון חזרה לעצמה והחזירה את ההפרש מתחילת המחצית כשעלתה ל-38:53. הכתומים המשיכו לדרוס ודקה וחצי לסיום הרבע, קולושוב דייק פעמיים מהקו והעלה את קבוצתו ליתרון של 21 נקודות. קמרון לונג דייק גם הוא פעמיים מהקו וחתם רבע אדיר של ראשון לציון שהסתיים 49:75 לזכות המארחים.

רבע רביעי
עשר הדקות האחרונות התנהלו כגארבג' טיים, אריק אלפסי עלה עם חמישיית ישראלים לקראת הסיום ועמית עבו קלע שלשה על הבאזר שהעלה את ראשון לציון לניצחון 66:98 גדול.

קלעו למכבי ראשל"צ: המילטון 21, 9 אסיסטים, סימפסון 15, סטיבנס 15, קולשוב 12 , לונג 9 , אריאל 8, עבו 6, שגב 5 (9 ריבאונדים), בלייזר 4, טישמן 3.

קלעו לעירוני נהריה: נסטרנקו 14, הנרי 12, פולאנד 11, אלן 10, משגב 8, יבזורי 6, זיו 5.

דשון סטיבנס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי