ספרופולוס: "אני אחראי להדחה מהגביע, לא היינו מוכנים מנטלית"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מכבי ת"א הפסידה בראשון לציון וסיימה את דרכם במפעל לפני שלב חצי הגמר לראשונה מזה תשע שנים, המאמן: "היריבה רצתה יותר וזה הדבר שהכי מדאיג אותי". היווני התנצל: "איבדנו את הראש, רוצה לבקש סליחה מהקהל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עפה אתמול (ראשון) מגביע המדינה כבר בשלב רבע הגמר לאחר שהובסה 88:77 בראשון לציון ולראשונה מזה תשע השנים היא לא העפילה לחצי הגמר. מנגד, הקבוצה מעיר היין עלתה למעמד ארבע הגדולות אחרי 12 שנות היעדרות.

יאניס ספרופולוס ניתח: "לא הגענו מוכנים מבחינה מנטלית וזו לא ההופעה שרצינו להציג. התחלנו רע, איבדנו הרבה כדורים והרבע השני היה קטסטרופה. מיהרנו בחלק ההתקפי ולא שמרנו בהגנה. ראשון לציון הייתה ראשונה לכל כדור, היא רצתה יותר וזה מה שהכי מדאיג אותי".

היווני לקח אחריות: "אני אחראי להדחה מהגביע. ידעתו שזה נוק-אאוט ובכל זאת לא הגענו מוכנים, אעשה את כל מה שאפשר על מנת להבין למה זה קורה. אני רוצה לבקש סליחה מהקהל שלנו על כך שאיבדנו את הסבלנות ואת הראש. רצינו להצליח בכל המפעלים, כולם ידעו מה המשמעות של המשחק הזה, אבל זה לא הלך ונצטרך לעבוד קשה".

המאמן התייחס בקצרה למשחק החשוב במסגרת היורוליג נגד ריאל מדריד ביום חמישי: "צריך לדעת להגיע מוכנים לכל משחק בכל מפעל והשחקנים יגיעו מוכנים למפגש הזה".


שחקני מכבי תל אביב המומים לאחר ההדחה מגביע המדינה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי