סואץ-קרני פרשה: אהבת הכדורסל הובילה אותי במשך 30 שנה

סואץ-קרני
סואץ-קרני | דני מרון

קפטנית בנות הרצליה בת ה-36: "לא הייתי יכולה לעשות שום דבר בלי המשפחה שלי". שי דורון: "היית מנטורית לכולנו". שיבק" "שחקנית שאתה תמיד רוצה שתהיה לך בקבוצה"

(גודל טקסט)

"אהבת הכדורסל הובילה אותי במשך 30 שנה והנה עם כל הקושי אני חושבת שזה הזמן להגיד שלום ולפנות לכיוונים אחרים", כך אמרה ליעד סואץ-קרני שבגיל 36 החליטה לתלות את הנעליים. סואץ-קרני, קפטנית בנות הרצליה הוסיפה במסע"ת לרגל הפרישה: "לא ברור לי מה אעשה אבל אני מפנה אנרגיות למקומות אחרים"

במסע"ת נטלו חלק גם בני משפחתה של סואץ-קרני, שי דורון, גלעד כץ המאמן שלה בבנות הרצליה, אריק שיבק שאימן אותה בנבחרת הנשים של ישראל ואיריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל. "תודה לכל השחקניות והמאמנים שפגשתי בדרך ולצוות האישי שלי. לא הייתי יכולה לעשות שום דבר בלי המשפחה שלי. הכדורסל הוא אולי האהבה הראשונה שלי, אבל אמיר וילדינו אריאל ויונתן הם אהבות חיי. אני עוזבת את הכדורסל שאני אוהבת במגמת עלייה עם דור מדהים".

שי דורון פנתה לסואץ-קרני במילים נרגשות: "מה שמדהים בך, ליעד, זה שנהיית מנטורית לכולנו, כל מה שאת עושה למען הקהילה, המאבקים לטובת הענף וכל אלו עושים אותך לאפילו יותר גדולה מהשחקנית שאת". שיבק הוסיף: "ליעד הייתה שחקנית שאתה תמיד רוצה שתהיה לך כזאת בקבוצה – על המגרש ומחוצה לו".


שי דורון. "המאבק למען כדורסל הנשים עושים אותך לגדולה אף מהשחקנית שבך" (דני מרון)

גלעד כץ הגדיר את סואץ-קרני כמאמנת לצידו: "ליעד עזרה לי מאוד, גידלה את השחקניות עם המון שמחת חיים, חכמה ואינטליגנציית משחק". שטרק סיכמה: "אנחנו מלאי שבחים והערכה, מאחלים לך הצלחה ובטוחים שנמשיך לראות אותך בעולם הכדורסל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי