צפו בשער העצמי המוזר של קראמר

|

דורטמונד חגגה 0:1 קטן על מנשנגלאדבך בחסות הגרמני הבינלאומי. וולפסבורג שנייה

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: Gettyimages

 

 

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, בורוסיה דורטמונד סוף סוף חגגה גם בבונדסליגה. אמנם רק 0:1 קטן בבית על מנשנגלאדבך, אבל החגיגות שנראו בזיגנל אידונה פארק הערב היו לא פחות גדולות מאשר אחרי הניצחונות בליגת האלופות. השחקנים של יורגן קלופ אמנם לא מצאו את השער בעצמם, אבל לפחות נחלצו מהמקום האחרון.

 

גלאדבך, שהשיגה שישה ניצחונות משבעת משחקיה הקודמים, קיוותה לשמור על פער סביר מבאיירן מינכן, אבל נכנעה דווקא לשער עצמי הזוי של כריסטוף קראמר. שחקן נבחרת גרמניה רצה להחזיר כדור אחורה, בעט אותו חזק מדי ומה שיצא לו יהפוך ללהיט רשת בימים הקרובים: גול עצמי מהיפים שראינו.

 

 

 

במשחק הנוסף שנערך הערב (ראשון), גברה וולפסבורג על המבורג 0:2 בבית ועלתה למקום השני, מרחק של 4 נקודות מבאיירן מינכן. אוליץ' (27) והאנט (63) כבשו, דה בריינה הבלגי בישל את צמד השערים.

 

מהלך המשחק

 

דקה 9: דורטמונד פתחה עם הרבה התלהבות ומסירת רוחב יפה של מיקיטריאן מצאה את רויס, שהגיע מאחור בתנופה. זומר, בקצות האצבעות, הצליח להדוף לקורה.

 

 

 

דקה 18: אובמיאנג כבש שער נפלא בנגיעה עם הגב אל השער, אבל השופט פסל את השער בצדק בטענת נבדל.

 

דקה 45: אובמיאנג בעט כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים, זומר שוב היה במקום כדי להציל.

 

דקה 58 – 0:1 לדורטמונד: כריסטוף קראמר שכח את גמר המונדיאל בגלל זעזוע מוח, אבל מה שהוא באמת יעדיף לשכוח זה את הרגע המביך הזה. גלאדבך הניעה כדור בהגנה, קראמר רצה להחזיר אחורה והקפיץ באמנות כדור לשערו הוא, שהותיר את זומר המום וחסר סיכוי.

 

הרכבים

 

דורטמונד: ויידנפלר, פישצ'ק, סובוטיץ', סוקראטיס (גינטר 84), דורם, קל, בנדר, מיקיטריאן, רויס (אימובילה 89), קגוואה (גרוסקרויץ 73), אובמיאנג.

 

מנשנגלאדבך: זומר, שטראנצל, יאנטשקה, אלבארו דומינגס, נורדטווייט (ונדט 46), האן, הרמן (טראורה 75), קורב, קראמר, רפאל (הזאר 65), קרוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי