"לא מאמין, אני הבדיחה של אירופה"

|

שוער גו אהד איגלס מבואס מהגול האומלל שספג אתמול מול איאקס. צפו בשער המביך

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                צילום: Gettyimages

 

 

שוער גו אהד איגלס, מיקי ואן דר הארט, העניק אתמול מתנה ענקית לאיאקס אמסטרדם שניצחה 2:1 אחרי שספג את אחד השערים היותר אומללים שנראו כאן מזה זמן רב.

 

השוער ניסה לקלוט כדור פשוט שנבעט לעברו, אבל הכדור עבר אותו כאילו היה ילד בשכונה שעלה לשחק. השוער בן ה-20, למעשה מושאל מאיאקס ובעונה שעברה שיחק בליגת המשנה במדי קבוצת הנוער של מועדון הפאר ההולנדי.

 

אחרי ספיגת השער המביך הודה השוער: "אני הבדיחה של אירופה. אני לא מאמין על עצמי שחטפתי שער כזה ואני צריך לחשוב איך מתקדמים מכאן. אני פשוט הבן אדם הכי טיפש בעולם. איך קיבלתי שער כזה? איך? הכדור עבר לי 40 סנטימטר מהנעל. הבעיה שהייתי חייב להשתלט מיד על הכדור, אחרת לאסה שונה היה משתלט עליו, אבל מרוב שרציתי פיספסתי אותו לחלוטין".

 

ואן דר הארט יודע שהפספוס שלו הוקרן שוב ושוב בכל תחנות הטלוויזיה באירופה וגם ביו טיוב וברשתות החברתיות. "יש כנראה דברים פאטליים בהיסטוריה שאי אפשר לשנות וזה קרה עכשיו לי. אני צריך לבדוק איך אני קם מהקרשים. הכי מרגיז אותי שזה קרה דווקא נגד הקבוצה שלי".

 

ספג את אחד השערים המביכים מול קבוצת האם שלו. מיקי ואן דר הארט (צילום מסך)

 

השוער הוסיף: "אנשים אולי חושבים שעשיתי בכוונה, אבל דווקא רציתי לעשות את המקסימום מולם ולהוכיח את עצמי. זה מה שנקרא כוח עליון. בכדורגל יום אחד אתה גיבור ובשבוע לאחר מכן אתה הנבל". השוער סיפר שבחדר ההבלשה השחקנים לא כעסו עליו ואף ניחמו אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי