איביץ': "לא הופתעתי", דגני: "מאמין שננצח בפעם הבאה"

איביץ'
איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב התייחס לתיקו המאופס בדרבי התל אביבי: אי אפשר לנצח בלי להבקיע. דברים כאלה קורים בכדורגל". שכטר שהחמיץ: "מקווה להחזיר למכבי בפעם הבאה". רפואה: "גאה מאוד בבחורים".

(גודל טקסט)
למרות הציפיות למשחק חד צדדי, הדרבי התל אביבי הראשון העונה בליגה הסתיים הערב (שני) ב-0:0 בין מכבי להפועל. מאמן הצהובים ולאדן איביץ' התייחס לתוצאה בסיום: "כדי לנצח צריך להבקיע. לא כבשנו וזה נגמר בתיקו. מאמין שמחצית השנייה הגענו ליותר  מצבים והיינו טובים והתקפיים יותר. זה הכדורגל, אם אתה לא כובש אי אפשר לנצח. לפעמים דברים כאלה קורים".


 

אם הופתע מהפועל תל אביב: "אני לא חושב שזה היה משהו מיוחד. הם שיחקו בגביע הטוטו עם אותם שחקנים וטקטיקה דומה. זה לא משהו מיוחד".

אם השחקנים הגיעו זחוחים למשחק: "אני צריך לדבר איתם על זה".


איתי שכטר, עבורו היה זה דרבי ראשון בצד הצהוב של העיר, אמר בסיום: "קודם כל אני חושב שהבדלי הרמות לא היו גדולים היום. חושב שהיינו יותר טובים אבל לא בהפרש גדול. משחק של תיקו משקף. יכולנו להעניש עם שער אבל לא היינו חדים יכולתי להכריע אבל לא נכנס. ניסיתי להקשית מעליו והכדור יצא החוצה. אני מאוכזב. רצינו לנצח אבל מסתכלים קדימה. מאוכזבים. היה לנו שבוע ארוך ועמוס עם משחקים קשים מאוד. נמשיך לעבוד קשה להשיג את המטרות בהמשך".


המפגש עם האקסית הפועל תל אביב: "שיחקתי נגד הפועל ת"א הרבה משחקים מאז שעזבתי. עשיתי הכל כד שמכבי ת"א תנצח. זה לא קרה ומקווה להחזיר להם בפעם הבאה. קללות? לא מתעסק בזה אלא בלעשות טוב למועדון שלי. נכין את עצמו למשחק סופר קשה בירושלים".



שכטר. רוצה לפצות את הצהובים (דני מרון)


בצד השני, קובי רפואה נשמע מרוצה בסיום: "קודם כל אני מאוד גאה בבחורים. עמדו בצורה טקטית יוצאת מן הכלל. באנו מוכנים למשחק ו דילנצח אותו. הפועל ת"א לא יכולה לבוא ולא לנצח משחקים. לאור מה שקרה במחצית השנייה אנחנו לוקחים את הנקודה. מקווה שנצא לדרך חדשה".


 

"הפועל ת"א ממשיכה בדרך שלה. היו פה הרבה אמוציות. "המשיך המאמן האדום. "מכבי ת"א מצוינת ויש להם איכויות ברמות אדירות. מתעסק בקבוצה שלי ומגיע קרדיט לכל השחקנים שעמדו נכון טקטית ונלחמו ושאפו גדול להם. ראיתם שבמחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים והתוכנית עבדה. אבל לפעמים היא לא כל כך מצליחה כי לא היינו מספיק איכותיים בחלק הקדמי. הפועל ת"א תבוא לכל מגרש לנצח כי זו הפועל ועושים הכל כדי שזה יקרה. גאה בבחורים ויודע שיש לי קבוצה טובה. יודע איזה שחקנים יש לי ומאמין שנצא לדרך חדשה ואסוף נקודות".



רפואה. גאה בשחקנים ואופטימי (דני מרון)


אוראל דגני הוסיף: "היו כמה הזדמנויות לנצח ובדקות האחרונות הלכנו קצת אחורה והיינו טיפה עייפים. יכולנו לספוג. קצת מאוכזב כי הרגשתי שיכולנו לנצח. כולם אמרו שיביסו אותנו והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח את הדרבי. הדיבורים עשו אותנו רעבים ורצינו להוכיח מה אנחנו שווים. אנחנו קבוצה חדשה עם המון שחקנים חדשים וטובים. מפה נמשיך קדימה ונעשה תוצאות טובות יותר. אני לא הפתעתי את עצמי ואני יודע מה אנחנו יכולים לעשות ויש לנו התקפה ששווה גול במשחק. יכולנו לעשות יותר. ניצחון בדרבי? אין לי מילים לתאר. אני מאוד רוצה לנצח דרבי. מאמין שזה יקרה בפעם הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי