עידן ורד לא התאמן, אך צפוי לשחק מול רעננה

מאור בוזגלו, טל בן חיים, עידן ורד
מאור בוזגלו, טל בן חיים, עידן ורד | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים סובל מפציעה קלה במפשעה, אבל אמור לעמוד לרשותו של ניר קלינגר. גם אינברום נמצא בספק גדול למפגש, סירושטיין ייעדר. מאור בוזגלו מתוכנן לפתוח, אולנארה, וארן וסילבסטר נאבקים על מקום ב-11

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף כחלק מההכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן (20:00, ישיר בספורטHD1). עידן ורד הסובל מפציעה קלה במפשעה לא התאמן הבוקר, אולם בבירה מעריכים כי יוכל לשחק כמתוכנן במחזור הראשון שלאחר הפגרה.

בנוסף לוורד, גם מיקי סירושטיין שסובל מקרע קטן ברגל ולא התאמן מהמשחק ויעדר וברשימת הפצועים נמצא גם אור אינברום הסובל מפגיעה בברך, שגם כן לא התאמן ונמצא בספק גדול למפגש.

לפני האימון המאמן ניר קלינגר ערך אסיפת וידאו קצרה, בה התעכב פעם נוספת על עמידה נכונה בהגנה ועל הנעת כדור במרכז השדה. נראה כי דוד קלטינס יפתח כמגן ימני ובקישור האחורי תורגלו אפונסו טיירה, דן איינבינדר ואופיר קריאף. כפי שפורסם בתחילת השבוע, גם מאור בוזגלו יפתח בהרכב לראשונה מאז חזר מהפציעה הקשה ולמעשה תהיה זו בכורה שלו בהרכב בית"ר ירושלים. על שני המקומות הנותרים בחלק הקדמי מתמודדים עידן ורד – שיפתח אם יהיה כשיר – אנטוני וארן, ארון אולנארה ויאקוב סילבסטר.


אולנארה ובן חיים. הניגרי יפתח אחרי עבירות המשמעת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי