אלמוג כהן בראיון: אנחנו יכולים להשתפר

אלמוג כהן אחרי השער בשבת
אלמוג כהן אחרי השער בשבת | צילום: gettyimages

אחרי הניצחונות האחרונים, הקשר הישראלי התראיין ל"בילד" וקיבל מחמאות: "קינג-כהן, הקשר האחורי הכי פורה בליגה הגרמנית"

(גודל טקסט)
 אין ספק שאלמוג כהן הפך העונה לליגיונר מספר אחד של ישראל באירופה. בראיון קצר ל"בילד" שפורסם הבוקר מדבר הכוכב של אינגולשטאט, שנבחר בשני המשחקים האחרונים למצטיין עם הציון "1", שנחשב להכי גבוה בעיתון. 

קשה להאמין שישראלי מצליח כל כך בבונדסליגה, שנחשבת לאחת הליגות הקשות בעולם ועוד כיום לפי הסטטיסטיקה הוא הקשר האחורי הכי פורה בליגה עם שבעה כיבושים העונה. ההצלחה שלו עשויה לתת ביטחון לישראלים אחרים, שאפשר להצליח ברמות הכי גבוהות. 

ה"בילד" מכנה אותו "קינג-כהן", והישראלי אמר לעיתון אחרי הניצחון הדרמטי על דרמשטאט 2:3 בו כבש ובישל: "אינגולשטאט יכולה לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו עד כה", הקבוצה שלו עדיין נלחמת נגד הירידה, אבל סגרה פער של עשר נקודות מההישארות בליגה לנקודה אחת בלבד. 



 

"אלמוג כהן יכול לשחק הרבה הרבה יותר טוב", אמר הקשרה ישראלי בגוף שלישי. "פעם קודמת אמרתי שאני משחק ב-80 אחוז מהיכולת שלי ועכשיו אני יכול להגיד שעליתי ל-90 עד 95. הלחץ עלינו היה גדול, ולשחק בלחץ כזה מרגיש כאילו אתה שוקל עשר קילו יותר".

לשאלה מה מצב הקבוצה אחרי שלושה נצחונות רצופים אמר: "אנחנו אפילו לא משחקים עדיין 50 אחוז מהיכולת שלנו. אנחנו יכולים להיות טובים יותר. אם נראה את יכולתנו האמיתית אפשר לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה (לקבוצה אין מפגש מול הגדולות עד סיום העונה). אנחנו כרגע במקום ה-17 ורוצים לעלות ל-16 שמוליך למבחנים ואם נגיע ל-15 זה יהיה פנטסטי". 

במחזור הקרוב תשחק אינגולשטאט נגד וולפסבורג בחוץ ואם תנצח היא אפילו יכולה לקפוץ למקום ה-14. כהן מבטיח: "נגיע למשחק עם הרבה ביטחון".  גם האתר הגרמני הפופולארי "טראנספרמרקט.קום" המשמש כמדד לשווי ויכולת השחקנים החמיא לכהן והעלה את ערכו ל-2 מיליון יורו בעקבות היכולת העונה ולמרות שיהיה בן 29 בקיץ הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי