בפאלרמו מתגעגעים: "אם תשאלו את זהבי, הוא לא רחוק ממראדונה"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: גוואנגז'ו

בפאלרמו מתגעגעים לכוכב הישראלי, שאמר לקראת משחקה של גוואנגז'ו RF מול גוויצ'ו צ'יצ'אנג (שישי, 14:30, ספורט 1): "לא חוששים מהיריבה"

(גודל טקסט)
גוואנגז'ו RF וערן זהבי חוזרים מחר (שישי, 14:30, ספורט 1) לשחק במגרש הביתי אחרי ארבעה משחקי חוץ ויקוו לנצח את היריבה החלשה גוויצ'ו צ'יצ'אנג ולהמשיך להוליך את הטבלה.

 

זהבי, שפתח את העונה בסין מצוין קיבל מחמאות גם באיטליה: "כשמאוריציו זאמפריני הנשיא הביא את זהבי לפאלרמו הוא השווה אותו לדייגו מראדונה, אבל מסיבות מסוימות הוא היה פספוס. כעת בסין הוא מוכיח שההערכה של זאמפריני לא הייתה רחוקה מהמציאות. הוא כבש שישה שערים בשישה מחזורים ראשונים והוליך את קבוצתו למקום הראשון בפתיחה חלומית של הליגה. אם תשאלו אותו הוא אולי חושב שהוא לא רחוק ממראדונה".




 

זהבי – מלך השערים של הליגה (6) – לא כבש באצטדיון הביתי החלופי של גוואנגז'ו בשני המחזורים הראשונים ומקווה לכבוש שער ביתי ראשון בסיומו של שבוע חלומי בו רשם שיא של זכיה שנייה ברציפות בתואר "שחקן המחזור". בראיון לרגל הזכייה בתואר הודה הכוכב הישראלי למי שבחר בו: "זה כבוד גדול בשבילי, ותואר חשוב, אבל יותר חשוב שהקבוצה משחקת טוב ואנחנו משיגים את הנקודות. התואר שלי שייך לכל השחקנים".

 

זהבי הזהיר מהמשחק הקרוב: "היריבה אולי חלשה, אבל למדנו שאין משחקים קלים. קבוצות צמרת אחרות מאבדות נקודות לקטנות. כל מעידה שלנו יכולה להיות משמעותית, אבל ברור שאנחנו לא חוששים מהיריבה, עבורנו זה אתגר לשחק טוב יותר. אני לא רואה סיבה שלא נמשיך לשחק טוב גם נגד קבוצות כאלה. ההתייצבות של ההגנה היא השינוי הגדול בקבוצה. השתפרנו גם בקישור והקבוצה הרבה יותר מאוזנת".



פוסטר לכבודו של זהבי בסין. צילום מסך

 

חברו לקבוצה רנאטיניו, שחזר מברזיל אחרי שנולדו לו תאומות, עשוי לשחק ולחזור לשתף פעולה עם זהבי, אבל החלטה סופית המאמן דראגן סטויקוביץ' יקבל רק לפני המשחק. לדבריו: "האצטדיון המחודש נראה נפלא. הדשא מצוין. אנחנו מאוד מרוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי