רייכרט חתם בזולטה וארחם: "באתי לכאן לתת את הכל"

בן רייכרט
בן רייכרט | יח"צ

קשר הפועל ת"א ישחק בשלוש שנים הבאות במחזיקת הגביע הבלגי, שתשחק בעונה הבאה בשלב הבתים בליגה האירופית. דודו ביטון בירך: "תן בראש, יש לך לוק בלגי/גרמני"

(גודל טקסט)
"זהו אתגר גדול עבורי ובאתי לכאן כדי לתת את הכל", כך אמר בן רייכרט אחרי שחתם לשלוש שנים בזולטה וארחם מחזיקת הגביע הבלגי. כפי שנכתב בספורט1 קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת נסע עם סוכנו דודו דהאן לבלגיה כדי לסגור בקבוצה.


רייכרט בן ה-23 הוסיף: "אני גאה להצטרף למועדון כמו זולטה ונרגש מהיציאה הראשונה שלי לשחק מחוץ לגבולות ישראל. ההתרשמות הראשונית שלי מהמועדון היא פנטסטית".






הקשר שגדל בהפועל רמת השרון ונודע כאוהד שרוף של הפועל תל אביב נרכש דווקא על ידי היריבה העירונית מכבי תל אביב במארס 2014. הצהובים שילמו 900 אלף שקל על מחצית מהכרטיס ורייכרט חתם לארבע שנים. במהלך עונת 2014/15 עבר בהשאלה מקריית שלום לחודורוב במהלך שעורר הדים רבים. בקיץ 2015 נרכש על ידי אמיר כבירי בכמיליון יורו ואף ויתר על סכום נכבד משכרו אצל הצהובים.








אלא שבשנתיים וחצי ששיחק במדי האדומים כבש הקשר ארבעה שערים ב-73 הופעות בכל המסגרות וגם לא גילה את המנהיגות שציפו ממנו בעיקר בעונה האחרונה שבו ירדה הפועל לליגה הלאומית.


 

כיף גדול,הגשמת חלום.נרגש וממתין לאימון הראשון. זאת ההזדמנות להגיד תודה לכל משפחת הפועל ת"א, על שנתיים וחצי של רגש,לב גדול ובעיקר משפחה שתשאר בליבי לעד. תודה גם לסוכן שלי @dududahan555 שתמיד שם בשבילי #נעשה_ונצליח_אמן

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on

 

 
 

הקשר הנרגש העלה תמונה עם סוכנו מהאצטדיון של זולטה וארחם: "כיף גדול, ממתין לאימון הראשון ומודה להפועל תל אביב על שנתיים וחצי של רגש, לב ומשפחה שתישאר בליבי לעד". רייכרט הוקף בברכות משחקנים רבים. משעשעת במיוחד היתה התגובה של חברו לקבוצה בעונה החולפת דודו ביטון, אקס לגיונר בעצמו: "תן בראש, יש לך לוק גרמני/בלגי".


 

רייכרט מצטרף לקבוצה שהיא איחוד של שתי ערים קטנות בבלגיה, זולטה ו-וארחם שנעשה ב-2001. הקבוצה המאוחדת טיפסה בעונת 2005/06 לליגה העליונה וזכתה בעונת הבכורה שלה בגביע ובסופר קאפ הבלגי. העונה לקחה גביע שני לאחר ניצחון בפנדלים על אוסטנד, כשאת הליגה סיימה במקום השישי והאחרון בפלייאוף העליון. בעונת 2012/13 סיימה שנייה בליגה ושיחקה במוקדמות ליגת האלופות. בעונה הבאה תשחק בליגה האירופית החל משלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי