דהאן: השחקנים הטובים לא נמצאים בנבחרת. התקשורת מפמפמת שמות

דודו דהאן
דודו דהאן | יוסי לזרוף

"צפו באינברום לפני, הוא שווה 3 מיליון יורו", "אל חמיד חייב להיות בנבחרת", "ההפסד לאלבניה עשה נזק עצום לסטיגמה על ישראל", "שחקנים מוחצנים על ידי התקשורת והמאמן בוחר". הסוכן יורה ב-103FM

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים דודו דהאן הצליח להגשים אמש (שלישי) עוד החתמה מרשימה כשהעביר את אור אינברום ממ.ס אשדוד לגנט. קודם לכן הקיץ הספיק לעשות זאת עם בן רייכרט שחתם בדולטה וארחם. ב-103FM התייחס דהאן לעובדה שהוא גורם לבלגים להמר על שחקניו: "כולם רוצים כשרונות. עובדה שבבלגיה נותנים צ'אנס לכדורגלן הישראלי. אני לא העניין פה בכלל והקבוצות האלה רציניות. באור אינברום צפו השנה למעלה משבעה משחקים. רצו לקחת את אור כי יודעים שהוא צעיר ורצו לטפח אותו. אור אינברום שווה שלושה מליון יורו אבל אני לא רוצה להיכנס למספרים".


סוד הקסם
: "אין אצלי קסם, הקסם זה השחקנים עצמם. אני יודע לבחור את השחקנים שלי ומקבל למעלה ממאה פניות כל שנה משחקנים. אני מסרב למרביתם אבל יודע לבחור כאלה שיצליחו. אני לא צריך לעוף על עצמי, עם הצלחה אי אפשר להתווכח. כמובן שיש איכות של סוכן, אבל בסוף הכל תלוי אם השחקן מוכיח את עצמו, זה בסוף המוניטין שלי. השחקנים הטובים בישראל הם לא שחקני נבחרות, לא בוגרת ולא אולימפית. מערכת קבלת ההחלטות בישראל מובלת על ידי דעת קהל. רוב השחקנים שצריכים להיות בנבחרת ולא שם הם שלי. חבל מאוד שכל קמפיין וכל מאמן ממשיך עם אותה אג'נדה".


אינברום. "שווה שלושה מיליון יורו" (Scoutpush)


עצות לבניית תשתית טובה יותר
: "יש גם שחקנים אחרים שהם לא שלי, שחקנים שהם מאוד מוחצנים שמשחקים בנבחרת. אם ישנו את מערך הסקאוטינג ויחפשו בכפרים ובפריפריה ימצאו שחקנים אדירים. חאתם עאבד אל חמיד חייב לשחק בנבחרת, גם מרואן קבהא אני לא מבין איפה הוא. אין לכם מושג איזה נזק עצום עשה ההפסד של נבחרת ישראל לאלבניה. זה לא נורמלי להפסיד 3:0 בבית לאלבניה במאני-טיים, ועוד אחרי הכנות ומחנה אימונים".


הבחירה של קני סייף בארה"ב
: "כשאני משווק שחקנים, מישהו אומר לי תרגיע עם התיאורים שלך על השחקן כי ראינו מה עשיתם נגד אלבניה. קני סייף לא קיבל יחס וקרה מה שקרה. כמה שחקנים שלא הוזמנו שיחקו ובישלו באלופות? קני רצה לשחק, לא לשבת על הספסל. כשסייף זומן למשחק האחרון נגד אלבניה זה כבר היה מאוחר מדי".


"המאמן בוחר שחקנים על פי התקשורת", סייף (AFP)

תגובת ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל: "קני סייף זומן מספר פעמים ואף שיחק. במשחקים נגד ספרד ואלבניה דיווח על פציעה שאני רוצה להאמין שבאמת היתה לאור העובדה שדודו אומר משהו כמו 'היה מאוחר מדי'. לגבי בחירת השחקנים, מדובר בשיקולי מאמנים וזה לגיטימי. גם מאמן כמו סוכן יכול לטעות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי