"מהיר כמו גארת' בייל": בצ'כיה מתלהבים מבן חיים

טל בן חיים וגארת' בייל
טל בן חיים וגארת' בייל | טוויטר

העיתונות המקומית ממשיכה לסקר בהרחבה את צירופו של שחקן מכבי ת"א: "הוא מבצע הרבה פאולים ויוצא משווי משקל"

(גודל טקסט)
בצ'כיה לא ממש מכירים את טל בן חיים עליו שילמה ספרטה פראג 2.9 מיליון יורו והפכה אותו לשחקן היקר בתולדות הליגה המקומית. העיתון "ספורט" הצ'כי הרים את הכפפה ופרסם היום (שישי) פרופיל מעמיק על החלוץ הישראלי. הכותרת מחמיאה לשחקן – "ספידי כמו גארת' בייל". הצ'כים השוו אותו לוולשי שהצטיין באגף שמל בטוטנהאם ממנה הגיע לריאל מדריד.

 

בכתבה נאמר גם שהתקשורת הישראלית קיבלה בהלם את ההחלטה של בן חיים לחתום בליגה הצ'כית. בשער העיתון נראה בן חיים עם עוד שלושה שחקני הרכש הבכירים שהגיעו העונה לצ'כיה. הטורקי חליל אלטינטופ, דני הפורטוגלי והחלוץ האוסטרי מארק יאנקו. הכותרת בשער זעקה: "ארבעת המלכים".


 

"הוא רץ באביב האחרון 34.2 קילומטר לשעה", נכתב בכתבה והעיתונאי פאבל יאנגה הוסיף: "ספרטה שילמה 76 מיליון קרונות על בן חיים ויש מה יש בחבילה? בעיקר מהירות". הצ'כים טוענים שלפי הנתונים הרשמיים של הליגה הישראלית אפשר להשוות את המהירות של בן חיים לזו של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין (ארסנל) ויאניק פריירה קראסקו (אתלטיקו מדריד).


Jaké jsou jejich silné a slabší stránky, jak je hodnotí experti z jejich předchozích působišť, kde jim to hraje nejlépe… pic.twitter.com/lJmDoVIjKh

— Deník Sport (@DenikSport) June 29, 2017

 

בכתבה נאמר עוד שבן חיים משחק בעיקר בשמאל, אוהב שנותנים לו מסירות מדויקות כמה מטרים מקו החוץ ואוהב לחתוך ימינה. הוזכר השער שלו מול איטליה וג'אנלואיג'י בופון ב-3:1 של ישראל במוקדמות המונדיאל. נכתב גם שהוא לא אוהב לשחק מאחורי החלוץ ובעיקר הוא גולר שסופג הרבה עבירות ולעיתים יוצא משיווי משקל.


טל בן חיים בכותרות הראשיות (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי