רשמי: עומרי אלטמן חתם בפנאתינייקוס לשלוש שנים

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | צילום: אלבום פרטי

הקשר עבר לאתונה וישתכר כ-300 אלף יורו לעונה, בחוזהו אף סעיף שמאפשר לו להימנע ממשחקים ביום כיפור. "אני מתרגש לפתוח פרק חדש במועדון עם היסטוריה עשירה"

(גודל טקסט)
זה היה צפוי, כבר אתמול נחת עומרי אלטמן ביוון ועבר בדיקות רפואיות בפנאתינייקוס, אבל הערב (שבת) זה הפך לרשמי לאחר שקשר הפועל תל אביב חתם על חוזה לשלוש שנים והוצג במדים הירוקים.


כזכור הקשר כבר היה על סף חתימה בפנאתינייקוס בינואר האחרון, אלא שאז פוצץ המו"מ בשל דרישות הפועל תל אביב – שכעת, על פי סיכום עם השחקן בינואר האחרון, נמכר תמורת 150 אלף יורו. הקשר ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה לפני מענקים, כאשר לשחקן הובטח מענק על כל תואר שתזכה בו הקבוצה. בחוזהו אף סעיף לפיו הוא רשאי שלא להשתתף במשחקים ביום כיפור.



דקות לאחר שחתם באופן רשמי על החוזה בפנאתינייקוס, אמר אלטמן לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מתרגש לפתוח פרק חדש בקריירה שלי, במיוחד במועדון גדול כמו פנאתינייקוס. אני מגיע יותר מוכן לאתגר החדש ומודע לעצמי. אעשה כל מה שהמאמן יבקש ממני".


על החתימה בפנאתינייקוס: "זהו המועדון בגדול ביותר ביוון, עם היסטוריה עשירה. שמעתי המון על האוהדים ואני כבר מצפה למשחק הביתי הראשון כדי לספוג את האטמוספירה שהם יוצרים. שמעתי שזו אווירה ייחודית, ואני מבטיח שאעשה הכל כדי לגרום להם ליהנות".






אלטמן בן ה-23 כידוע החל את הקריירה במכבי תל אביב, עד שבגיל 16 עבר לקבוצת הנוער של פולהאם ואף היה שותף לזכייה ההיסטורית שלה באליפות. בשל יכולתו עלה לקבוצת המילואים של הלונדונים, אך בגיל 19 חזר למכבי תל אביב וזכה לקרדיט מוגבל תחת המאמן פאולו סוזה. מקריית שלום הוא עבר בהשאלה להפועל פתח תקווה, ירד איתה ללאומית ועזב להפועל תל אביב אותה עזב כעת לאחר שנתיים.


אלטמן הוא כמובן לא הישראלי הראשון שמצטרף לפנאתינייקוס, כאשר הבולט מכל הוא המאמן יצחק שום שהוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל בעונת 2003/4, אך עונה לאחר מכן פוטר על אף העפלה לליגת האלופות. המגן ניר מנצור היה הישראלי השני בפאו, אם כי מעולם לא זכה לשחק בבוגרים.



אלטמן עם סוכניו במשרדי פנאתינייקוס. עובר לאתונה (הפייסבוק של אדם קידן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי