אריאל הרוש חתם רשמית לעונה באנורתוזיס פמגוסטה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | צילום: האתר הרשמי

שוער הפועל תל אביב בעונה החולפת שוכנע על ידי רוני לוי להגיע לקבוצתו: "אחרי עשור בליגת העל, הגשמתי את השאיפה שלי לשחק בחו"ל"

(גודל טקסט)
השוער אריאל הרוש חתם רשמית לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית אותה מאמן רוני לוי. השוער בן ה-29, ששיחק בבית"ר ירושלים, מכבי נתניה והפועל ת"א בשנתיים האחרונות, ישחק לראשונה בחייו מעבר לים לאחר שנפתרה בעיית המיסוי שעיכבה את מעברו. 


"היום אני מתחיל משהו חדש", אמר השוער ברשתות החברתיות. "קבוצה חדשה, ליגה חדשה ואתגר גדול מאוד עבורי. אחרי עשור בליגת העל, הגשמתי את השאיפה שלי לשחק בחו"ל וחתמתי באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. אני יודע שזה לא מהלך פשוט לעזוב את המדינה שלך ולשחק הליגה זרה, אבל זה משהו שכיוונתי אליו תמיד ואני שמח שניתנה לי כעת ההזדמנות".





רוני לוי היה מי ששכנע את שוער הפועל תל אביב העונה החולפת להגיע לקבוצתו, לאחר שהמשא ומתן בין הצדדים פוצץ לאחרונה בעקבות בעיות מיסוי, כששסגן נשיא אנורתוזיס הודיע שקבוצה ירדה מצירופו של הרוש ואף בדקה מועמדים נוספים. בנוסף, הפסיד לאחרונה הרוש בבוררות לאלי טביב וחוייב לשלם 450 אלף ש"ח לבית"ר ירושלים, כך שהשיקול הכלכלי עשוי היה להוות גורם מכריע בהחלטתו של השוער.


הרוש התייחס לאיחוד המחודש עם המאמן: "העובדה שרוני לוי מאמן את הקבוצה, גרמה לי לקבל את ההחלטה הרבה יותר בקלות. החיבור עם רוני לוי הוא חיבור טבעי. זאת הפעם הרביעית שאשחק תחתיו אחריו שתי קדנציות בבית"ר ירושלים וקדנציה אחת במכבי נתניה".


 

היום אני מתחיל משהו חדש. קבוצה חדשה, ליגה חדשה ואתגר גדול מאוד עבורי. אחרי עשור בליגת העל, הגשמתי את השאיפה שלי לשחק בחו"ל וחתמתי באנרתוסיס פאמגוסטה הקפריסאית. אני יודע שזה לא מהלך פשוט לעזוב את המדינה שלך ולשחק הליגה זרה, אבל זה משהו שכיוונתי אליו תמיד ואני שמח שניתנה לי כעת ההזדמנות. העובדה שרוני לוי מאמן את הקבוצה, גרמה לי לקבל את ההחלטה הרבה יותר בקלות. החיבור עם רוני לוי הוא חיבור טבעי. זאת הפעם הרביעית שאשחק תחתיו אחריו שתי קדנציות בבית"ר ירושלים וקדנציה אחת במכבי נתניה. במשך כל הקריירה שלי פיתחתי חברויות עם שחקנים זרים, שמעתי על הקשיים שלהם ועזרתי להם כמה שיותר. והנה עכשיו אני נמצא בצד שלהם ואני מודע לשינוי הגדול שעשיתי היום. אני רוצה להודות להפועל תל אביב על השנתיים האחרונות ומאחל להם לשוב לליגת העל בתום העונה הקרובה. אני רוצה להודות למשפחה היקרה שלי ולחברים שתמכו בי על המעבר. ומעל להכל אני רוצה להודות לאישתי הטרייה לי-מאי שמחזקת אותי לאורך כל הדרך. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהגשים את כל המטרות והציפיות של המועדון

A post shared by ariel harush (@arielharush) on



השוער לא שכח גם את הפועל תל אביב במדיה שיחק בשתי העונות האחרונות וירד איתה ללאומית: "אני רוצה להודות להפועל תל אביב על השנתיים האחרונות ומאחל להם לשוב לליגת העל בתום העונה הקרובה. אני רוצה להודות למשפחה היקרה שלי ולחברים שתמכו בי על המעבר. מעל לכל, אני רוצה להודות לאישתי הטרייה לי-מאי שמחזקת אותי לאורך כל הדרך. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהגשים את כל המטרות והציפיות של המועדון".


בתקשורת הקפריסאית שיבחו את לוי שהצליח לשכנע את השוער הישראלי לשחק עבורו בקפריסין. מהמועדון נמסר שהמאמן עושה מאמצים גדולים להקים קבוצה שתתחרה שנה הבאה על אחד המקומות באירופה. יחד עם השוער הישראלי צפוי לחתום בלם נבחרת קרואטיה בן ה-32 גורדון שילדנפד ששיחק בשתי העונות האחרונות בדינמו זאגרב. עד כה החתים לוי שישה שחקנים חדשים בקבוצה.



רוני לוי. דחף לביצוע העסקה (רוני לוי)


אנורתוזיס סיימה את העונה שעברה במקום השישי אחרי שרוני לוי הגיע אליה כשהייתה במצב רע וקרובה לפשיטת רגל. בקפריסין אומרים שהמאמן הישראלי בונה כעת קבוצה חדשה וצעירה למרות שיש למועדון עדיין קשיים כלכליים. הקבוצה נחשבה בעבר לאחת הגדולות בליגה הקפריסאית והיא משחקת מחוץ לביתה בלרנקה בגלל הכיבוש הטורקי בעיר פמגוסטה אליה אין גישה.



הרוש. חתם לעונה באי השכן (רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי