6 שערים בדקה ה-90: מאזן האימה של ערן זהבי וגוואנגז'ו

זהבי לא הרשים
זהבי לא הרשים | צילום: אתר הליגה הסינית

ערן זהבי תמיד נודע בזכות אופיו הווינרי, אך העונה קבוצתו הסינית פשוט קורסת כל משחק מחדש וסופגת שערים בדקות הסיום פעם אחר פעם. כל הנתונים בפנים ובנוסף, צפו בתקציר ה-3:2 לצ'אנגצ'ון יטאי

(גודל טקסט)

בסין שואלים האם מעמדו של מאמן גוואנגז'ו R&F דראגן סטויקוביץ' בסכנה. ראשי הקבוצה ציפו מהמועדון של ערן זהבי להתמודד על כרטיס לליגת האלופות של אסיה, אבל נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת שמינית ונראית רחוקה מהצמרת. ההפסד היום (ראשון) לצ'אנגצ'ון יטאי 3:2, היה השלישי ברציפות של הקבוצה שרשמה רק ניצחון אחד ב-11 אחרונים.


נראה שזהבי אולי קצת מיואש בעקבות כך שהוא תורם את שלו וגם היום בישל שער לקבוצה. השחקן שמה שהכי אפיין אותו לאורך הקריירה הייתה הווינריות, לא מצליח להקרין זאת על השאר. ההגנה והקישור האחורי לא עושים את העבודה והכי גרוע – הקבוצה מתמוטטת מנטלית יותר מפיזית וספגה, לא להאמין, ב-8 מחזורים מתוך 17 שערים בדקות הסיום. המקבץ הוא מדהים. שישה שערים בדקה ה-90 ועוד שניים בדקות 83 ו-86.

 



דראגן סטויקוביץ' הודה אחרי המשחק: "הדקות האחרונות שלנו העונה בכל המשחקים הפכו לסיוט עבורי. משחק ההגנה שלנו לא טוב העונה. הקבוצה צעירה מדי ויש לנו יותר מדי פציעות והרחקות. כמאמן, אני חייב למצוא פיתרון לכל הבעיות שיש לנו".

מחזור 4: גוואנגז'ו אבגרנדה השוותה ל-2:2 בדרבי בדקה ה-90.


מחזור 7
: הפסד לגוויג'ואו ז'יצ'נג 3:1, כאשר אחרי 1:1 (זהבי כבש כבר בדקה הראשונה) ספגה R&F בדקות 75 ו-90.


ערן זהבי. מרגיש מיואש

ערן זהבי. מרגיש מיואש


מחזור 9: חביי השוותה בדקה ה-90 ל-1:1 משער של אסקיאל לאבצי.


מחזור 10
: בייג'ין גואן השוותה ל-2:2 בדקה ה-90.


מחזור 12
: חנאן ג'יאנייה השוותה בדקה 90 ל-1:1.


מחזור 15
: צ'ונגצ'ינג ליפאן ניצחה 3:4. גוואנגז'ו ספגה בדקה ה-83.


בסין שואלים מה לא הולך

בסין שואלים מה לא הולך


מחזור 16: הפסד 2:1 לקבוצה של פאביו קנאברו, טיאנג'ין קואנג'יאן, כשאקסל ויטסל כבש שער ניצחון ממש בדקה ה-90.


מחזור 17
: צ'אנגצ'ון יטאי ניצחה בדקה ה-90 אחרי שהקבוצה של זהבי השוותה ל-2:2. איגאלו, חלוץ ווטפורד לשעבר, נגח פנימה את השער הדרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי