צפו ברביעייה של זהבי: "לא אכזבתי את חבריי מישראל"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

השחקן הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ הפציץ רביעייה ב-2:6 על ינביאן והתקרב עוד קצת לשבירת שיא כיבושים היסטורי. הפרשנים המקומיים היללו: "מלך מלכי המלכים". צפו בתקציר ובכל התגובות והמספרים

(גודל טקסט)
ערן זהבי חוגג בסטייל את יום הולדתו ה-30, שיחול ביום שלישי. קפטן נבחרת ישראל הפציץ היום (ראשון) רביעייה שנייה בקריירה ב-2:6 המרשים של גוואנגז'ו R&F על ינביאן פונדה. את הרביעייה הראשונה חגג במדי מכבי תל אביב ב-0:5 על עירוני קריית שמונה בדצמבר 2015.


כעת, עלה זהבי ל-18 שערי ליגה בסין וזקוק ל-11 גולים ב-12 המחזורים המחזורים האחרונים כדי להיות מלך השערים עם המספר הגבוה ביותר של כיבושים לעונה אחת (השיא הנוכחי שייך לאלקסון שהבקיע 28 פעמים ב-2014), שיא אותו הוא מחזיק גם בכדורגל הישראלי. זו הייתה הפעם ה-41 בקריירה שזהבי הבקיע יותר משער אחד. מדובר גם ברביעייה ראשונה אי פעם שהבקיע שחקן גוואנגז'ו R&F.




זהבי עומד כעת על 226 שערים ב-472 משחקים בכל המסגרות בקריירה. בזכות הרביעייה הוא עבר את אלי אוחנה והתקרב מרחק שני שערים מהמקום העשירי בטבלת המבקיעים הישראלים בכל הזמנים (שם נמצא אורי מלמיליאן) בסין כבש 38 שערים והוא מלך שערי R&F בכל הזמנים.


The best player in the Chinese league !!!results speak

— Almog Cohen אלמוג כ (@AlmogCohen8) 23 ביולי 2017


לזהבי חסרים שני שערים כדי להפוך לליגיונר הפורה ביותר לעונה אחת ולשבור את שיאו של מונס דאבור שכבש 19 שערים בליגה השווייצרית בעונת 2015/16.  


ערן זהבי. שובר את כל השיאים (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. שובר את כל השיאים (אתר הליגה הסינית)


זהבי: לא אכזבתי את החברים שלי שבאו מישראל לחגוג לי יום הולדת
זהבי 
אמר לאחר המשחק: "אני שמח ששלטנו בכדור היום ומאושר שניצחנו סוף סוף ניצחון בבית שלנו (ניצחון בית שלישי בלבד העונה, י.ז). ניצחנו עם סגנון כדורגל יפה. לא אכזבתי את האוהדים שלנו הפעם ולא אכזבתי גם את החברים שלי מישראל שהגיעו לחגוג לי יום הולדת. עשיתי את העבודה שלי וזה להבקיע שערים ולעזור לקבוצה. אני מקווה שנמשיך בדרך זאת בעתיד".

 

"החברים בקבוצה עזרו לי בגדול", המשיך הכוכב הישראלי. "כדי להבקיע אני צריך שימסרו לי את הכדור בטיימינג הנכון וזה מה שקרה. אנחנו קבוצה ולא חבורה של יחידים ולכן כשמשחקים בתיאום הכל עובד. הניצחון הזה שייך לכל הקבוצה ולא רק לי".




הפרשנים המקומיים היו בטירוף בעקבות ההצגה של הכוכב הישראלי. "מלך מלכי המלכים", נכתב באתר "סינה". "עד כמה זהבי שחקן לוהט? אולי מי שראה את המשחק היום קיבל את התשובה. הוא כבש ארבעה שערים ביעילות מדהימה עם נעלי הזהב שלו. וו ליי משנגחאי סיפג התקרב אליו אתמול אחרי שהבקיע צמד וכבש 12 שערים לעומת 14 של זהבי, והיום הגיעה תשובת הענק של זהבי".


באתר "סוהו" נכתב: "סופר זהבי כבש ארבעה שערים ומחק את המספרים השליליים של גוואנגז'ו שספגה שלושה הפסדים רצופים וחמישה משחקים לא ניצחה בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי