ערן זהבי: אני סומך על נעלי הזהב שלי, רוצים לנצח בדרבי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

הכוכב הישראלי דיבר לקראת המשחק של גוואנגז'ו ר.פ מול אברגרנדה (שבת, 14:30, ספורט2): "השנה אני משחק יותר טוב למרות שאני בן 30". שמונה משחקי היריבה חולים ובספק למשחק

(גודל טקסט)
14 ימים, שלושה מפגשי דרבי ענקיים בגוואנגז'ו בין ר.פ של ערן זהבי לאלופה והמוליכה אברגרנדה. הראשון התקיים לפני תשעה ימים במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע ובו הכוכב הישראלי נצץ עם צמד ובישול בדרך ל-2:4 ענק, השני ייערך מחר (שבת, 14:30, ספורט2) בליגה.


ר.פ מגיעה במומנטום מעולה אחרי שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות בהם הבקיעה עשרה שערים וספגה ארבעה. בסין מצפים שהקבוצה של זהבי תנצח גם בליגה את האלופה שהפסידה שלושה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.




בתקשורת הסינית נכתב: "פקטור זהבי". מאז הגיע למדינה הבקיעה הכוכב הישראלי שישה שערים בדרבי ומאזנו העונה עומד על 18 שערים ב-18 משחקי ליגה. "אני סומך על נעלי הזהב שלי במאה אחוז", אמר זהבי. "השנה אני משחק טוב יותר ויותר למרות שאני כבר בן 30. אני מקווה להגיע להישגים ותארים עם גוואנגז'ו. המטרה שלי היא לנצח בדרבי. כקבוצה אנחנו משחקים טוב יותר מהרבה קבוצות אחרות בליגה, אבל ניצחנו רק משחק אחד מ-11 אחרונים בליגה לפני הניצחון האחרון".


המאמן דראגן סטויקוביץ' דיבר אף הוא: "כבשנו עשרה שערים בשני משחקים, אבל גם ספגנו ארבעה שערים. אנחנו לא קבוצה הגנתית, אלא משחקים התקפי ואני מאמין שאוהדי כדורגל אוהבים לראות את המשחקים שלנו".


ערן זהבי. אקס פקטור (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. אקס פקטור (אתר הליגה הסינית)


מהעבר השני שמונה שחקני אברדגרנה חולים ולטענת המאמן הברזילאי לואיס פליפה סקולארי נמצאים בספק למשחק. שתי היריבות העירוניות נפגשו 11 פעמים מאז 2012. המאזן עומד על חמישה ניצחונות לאברגרנדה, ארבעה לר.פ ושני משחקים הסתיימו בתיקו.


מחזור 19: שוב דרבי בעיר-ר&פ (בתלבושת לבנה) תארח בביתה המוזהב את האלופה
השתיים יפגשו גם בגומלין הגביע בשלישי, וגם מתחרות על תואר הפוסטר הגרוע pic.twitter.com/6ElRKRjHNJ

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) July 28, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי