"ערן זהבי יכול לשחק בברצלונה, ניצח את אלוף העולם"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

בתקשורת הסינית לא נשארו אדישים לתצוגת התכלית של הישראלי ב-2:4 של גוואנגז'ו R&F בדרבי מול אברגרנדה של סקולארי. הכוכב אמר: "מגיע לחברים שלי יותר קרדיט, מקווה לנצח גם בגביע. אני ורנאטיניו מצוינים ביחד"

(גודל טקסט)
לסינים כבר נגמרו המילים כדי לתאר את ההצגות של ערן זהבי העונה, ובמיוחד כאשר לא רק הוא, אלא גוואנגז'ו R&F כמועדון הפך לכבשה השחורה של האלופה אברגרנדה.


הכוכב הישראלי כבש שמונה שערים נגד אברגרנדה בכל המסגרות, וקבוצתו ניצחה היום (שבת) פעם שנייה ברציפות 2:4. למעשה, כל העולם חזה ביכולת של זהבי אחרי ש-50 מדינות העבירו את המשחק בשידור ישיר.




ערן זהבי הצטנע אחרי שכבש צמד בדרבי נגד אברגרנדה ואמר: "מגיע לחברים שלי יותר קרדיט מאשר הם מקבלים. אני תמיד מאושר לנצח בדרבי ולא צריך הרבה מוטיבציה כדי לשכנע את השחקנים להילחם בדרבי. אני מקווה להמשיך ביכולת הזאת ולהמשיך לנצח גם בדרבי בגומלין הגביע ביום שלישי, הולך להיות משחק קשה מאוד".


על רנאטיניו אמר: "מהרגע הראשון שהתחלנו לשחק ביחד אני מרגיש שיש לנו שיתוף פעולה מעולה ושאנחנו מאוד דומים, כמו לב אחד. גם באימונים אני תמיד מרגיש שיתוף פעולה מצוין איתו. הוא שחקן מצוין, אבל כמו שאמרתי גם לשחקנים האחרים מגיע קרדיט".
 



זהבי. יכול לשחק ליד מסי וסוארס? (הליגה הסינית)


הכותרות בסין אמרו: "זהבי יכול לשחק בברצלונה" בהתייחסות לבדיחה שאמר באחד הראיונות בארץ. אתר סוהו כתב: "לואיס פליפה סקולארי עשה הכל לעצור את זהבי ואף הציב שחקנים לא בתפקיד שלהם, אבל הישראלי ניצח את אלוף העולם לשעבר והוכיח שיש לו היום מקום גם בברצלונה שרוצה את פאוליניו מאברגרנדה". רשת "סינה" כתבה: "זהבי הוליך את גוואנגז'ו לניצחון כפול שני על האלופה 2:4".


"אני מאושר שניצחנו את האלופה", התמוגג דראגן סטויקוביץ', מאמן RF, בסיום. "עשינו הישג ענק ואני מרוצה ששיחקנו כדורגל כמו קבוצה. משמח אותי שכל השחקנים שיחקו טוב והיו מעורבים בניצחון. זהבי ורנאטיניו הוציאו לפועל ועשו את מה שצריך".


גם ברשת הגיבו לתצוגה הנהדרת של זהבי

זהבי הוא "מלך הדרבי",אחרי שהבקיע 8 שערים ב6 דרבים,והפך להיות לכובש המצטיין במפגשים בין הקבוצות
השדרנים הסינים:"כדאי לברצלונה להסתכל על זהבי" pic.twitter.com/lLmAzJpeOD

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) July 29, 2017

וחייב מילה על זהבי – מכונה!!!!!

— ori uzan (@OriUzan) July 29, 2017

Zahavi having yet another impressive game!

— Chinese Football (@cfinenglish) July 29, 2017

$12.5 million R&F paid for Zahavi, great business

— Guoan Son (@GUOANMYSON) July 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי