טל בן חיים קיבל ציון 7: "הרבה טכניקה ומהירות"

בן חיים
טל בן חיים | צילום: האתר הרשמי

בצ'כיה משבחים את הופעת הבכורה של החלוץ הישראלי במדי ספרטה פראג בליגה, רוזיצקי: "הוא יודע מה לעשות עם הכדור". סטרמצ'וני: "הראה רק 60 אחוז מהיכולת". צפו בתקציר ה-1:1 מול בוהמיינס

(גודל טקסט)

טל בן חיים רשם אמש (ראשון) את משחק הליגה הראשון שלו במדי ספרטה פראג וסחט פנדל שהספיק רק ל-1:1 מול היריבה העירונית בוהמיינס. התוצאות של קבוצתו אולי לא מרשימות בפתיחת העונה (הפסד 2:0 לכוכב האדום בלגרד במוקדמות ליגת האלופות ותיקו בליגה הצ'כית נגד יריבה לא חזקה), אבל עבור הליגיונר הטרי זו הייתה פתיחה טובה.

"ספורט" הצ'כי החמיא לבן חיים, כזכור השחקן הכי יקר אי פעם במדינה: "הוא הציג את עצמו לאוהדים ולכדורגל הצ'כי. אין ספק שההופעה שלו עוררה עניין. ההתרשמות הראשונה ממנו הייתה טובה. מהרגע הראשון הוא היה פעיל מאוד והאוהדים ראו הרבה טכניקה טובה ומהירות. ללא ספק רוזיצקי קיבל מחיאות כפיים כשנכנס לכר הדשא, אבל ברור לכולם שחלק מהן היו מיועדים גם לבן חיים שהרשים את האוהדים".

הגיבור של הכדורגל הצ'כי תומאש רוזיצקי החמיא אף הוא לבן חיים. רוזיצקי שעלה מהספסל בדקה ה-70 לקול תשואות אוהדי ספרטה אמר בסיום: "יש לבן חיים הבנה טובה מאוד מה לעשות עם הכדור. הוא כדורגלן טוב והוא הוסיף למשחק שלנו כמו כל שחקן אחר, אבל זה כנראה לא מספיק בגלל שיש לנו קבוצה חדשה לחלוטין והשחקנים צריכים להתרגל אחד לשני. זה היה יכול להיות ערב נפלא, אבל הסיום קלקל לנו את החגיגה, כי היינו זקוקים לשלוש נקודות". על הגומלין נגד הכוכב האדום אמר רוזיצקי: "נשחק על החיים שלנו, אבל זו קבוצה חדשה לחלוטין וזה תהליך שייקח זמן".

העיתון "דנש" העניק ציון 7 לבן חיים: "הוא היה הכי פעיל מבין השחקנים החדשים בקבוצה במחצית הראשונה. שחקני בוהמיינס נאלצו לתקל אותו שוב ושוב. הוא גם יכול היה לכבוש. במחצית השנייה היה ניכר שנגמר לו הכוח בגלל שרק עכשיו חזר לאימונים".

בן חיים חוגג עם החברים (טוויטר)
בן חיים חוגג עם החברים (טוויטר)

המאמן אנדראה סטרמצ'וני, שסופג ביקורת בעקבות היכולת, אמר על הישראלי: "הוא היה מסוכן מאוד במחצית הראשונה. הוא רק הראה 60 אחוז מהיכולת שלו בגלל שלא התאמן כמעט והימרנו עליו. המהירות היא הכוח הגדול שלו. אני מאמין שנכבוש שער ביום רביעי נגד הכוכב האדום ואז הכל אפשרי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי