סין בטירוף: "ברצלונה חוסכת על פאוליניו? שתקנה את ערן זהבי"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו R&F ממשיך לייצר כותרות, והתקשורת המקומית מפרגנת: "הוא בכושר הכי טוב בליגה. קבוצות גדולות באירופה יכולות להנות משירותיו"

(גודל טקסט)

ערן זהבי קיבל בימים האחרונים בסין מחמאות נדירות, אפילו בסדר הגודל שלו. באתר "איסט דיי" נכתב שפאוליניו לא יעזוב את גוואנגז'ו אברגרנדה לברצלונה בחלון הנוכחי בגלל שמחירו 40 מיליון יורו.


עוד נכתב שברצלונה לא רוצה לשלם, אבל זהבי הוא מלך השערים בליגה ובגביע ביחד והיה לו את האומץ בעבר לומר לאנשי ברצלונה לשלוח סקאוטים לראות אותו: "גם אם זה היה בצחוק, הוא נמצא בכושר הכי טוב בסין. אולי ברצלונה לא תרצה בו בקיץ הבא, אבל קבוצות גדולות אחרות באירופה בהחלט יכולות להינות משרותיו וגם הגדולות בסין".
 

זהבי זקוק רק לחמישה שערים להשוות את שיא הכיבושים בליגה עם 28 שערים של אלקסון הברזילאי. הוא מקדים בשמונה שערים את ריקרדו גולארט עם 15 שערים המדורג שני.


זהבי. כוכב על

זהבי. כוכב על


כל זה פורסם כקידום למשחק ביום ראשון (10:30, שידור ישיר בספורט1) מול גוויזו זיצ'נג בו תשחק גוואנגז'ו R&F בחוץ, אחרי שבסיבוב הראשון הפסידה להם 3:1 בבית. הכחולים ישחקו בחוץ לראשונה אחרי ארבעה משחקי בית בהם כבשו 18 שערים, ורשמה ארבעה נצחונות שהעלו אותה למקום הרביעי, רק נקודה מהמקום השלישי שמוליך לפלייאוף לליגת האלופות של אסיה.


קבוצתו של זהבי שכבש במשחקים אלה תשעה שערים מה-18 שהבקיעה גוואנגז'ו, מרוחקת נקודה מאחד המועדונים העשירים בסין – טיאנג'ין – שהשקיע ברכש מיליונים והביא את פאביו קנבארו לאמן את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי