דיווח באנגליה: ברייטון הציעה לקרדיף את תומר חמד

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

החלוץ זכה לערוך הופעת בכורה בפרמייר-ליג לפני שבוע בלבד, אולם ב"טלגרף" דווח שהשחפים הציעו את הישראלי לקבוצה מהצ'מפיונשיפ בתמורה לקנת' זוהורה. בוויילס מיהרו להכחיש

(גודל טקסט)
 האם דרכו של תומר חמד בפרמייר-ליג תסתיים אחרי שני משחקים בלבד? בשבוע שעבר רשם חלוץ ברייטון הופעת בכירה בליגה הטובה בעולם כאשר פוגש את מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, הערב (17:00 בספורט1HD) הוא יתארח אצל לסטר, אבל ספק אם עד המחזור הבא הוא יהיה בקבוצה.


לפי דיווח מהשעה האחרונה באנגליה, השחפים הציעו לקרדיף 10 מיליון ליש"ט ובנוסף את החלוץ הישראלי בתמורה לקנת' זוהורה, החלוץ הדני בן ה-23 שהגיע לקבוצת הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה והרשית 13 פעמים ב-32 משחקים.




חמד היה מבוקש הקיץ על ידי מספר מועדונים בליגת המשנה וכן סירב להצעה מסין, אולם מעניין לראות אם יסכים לרדת לצ'מפיונשיפ לאחר שכבר זכה לטעום קצת מהפרמייר-ליג, ובייחוד לאור העובדה שקבוצתו ברייטון היא שהציעה את העברתו – דבר שעד כה לא קרה הקיץ.

#matchday First away match of the season. Now is the time to start collecting points #TH10#WorkNonStop#BHAFCpic.twitter.com/gCXepan4Jy

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) August 19, 2017


יש לציין שברשת הגיבו אוהדי ברייטון די במהרה לעסקה האפשרית ורובם התנגדו לאפשרות וטענו כי מדובר ב"אחד הטריידים הגרועים של הקיץ". גם בקרדיף, כך לפי ה-"וויילס אונליין", מיהרו להכחיש את הפרסום.

Hemed + £10m for Zohore pic.twitter.com/K5QjmdEpeE

— GK (@GeorgeKane5) August 19, 2017

BREAKING: Cardiff accept Brighton's £10 million + Tomer Hemed bid for Kenneth Zohore. https://t.co/19CcYkC7A3

— Telegraph Football (@TeleFootball) August 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי