ערן זהבי התנצל על ההחמצות: "זו אשמתי, אנסה לפצות"

ערן זהבי
ערן זהבי | מסך

כוכב גוואנגז'ו RF הגיע לשני מצבים קורצים, אולם לא מצא את הרשת ב-2:1 לחביי: "היינו חסרי מזל, אבל לא ויתרנו על מקום בליגת האלופות". חשש שרנאטיניו גמר את העונה

(גודל טקסט)

גוונאגז'ו RF הפסידה אתמול (ראשון) לחביי בתוצאה 2:1, כאשר ערן זהבי שיחק לראשונה אחרי פרשת השכלת סרט הקפטן בנבחרת. אולי זאת תהיה קלישאה, אבל ייתכן שהפרשה עדיין השפיעה על הכוכב הישראלי שרשם שתי החמצות ענקיות, ממצבים שבדרך כלל מהם הוא כובש בקלות.

זהבי יכול היה להפוך את התוצאה, אבל החמיץ כאמור ובמאזנו בשלושת המשחקים האחרונים שער אחד בלבד. הוא עדיין מלך השערים בסין עם 24 כיבושים, אבל ריקרדו גולארט, מלך השערים בעונה שעברה, מתקרב אליו אחרי שבסוף השבוע הרשית פעמיים והעלה את מאזנו ל-19 שערים אחרי ה-1:3 של היריבה העירונית גוואנגז'ו אברגרנדה על יאטיי.

על ההחמצות שלו אמר ערן זהבי: "הכדור הראשון היה חוסר מזל אחרי שהנגיחה פגעה בקורה והמצב השני שהחמצתי אולי היה באשמתי. אני מתנצל בפני הקבוצה. עשיתי את המיטב במשחק, אבל מקווה שבמשחקים הבאים אוכל לפצות את האוהדים והחברים שלי על ההחמצות. אני אעשה את המיטב לעזור לקבוצה שלי עד סיום העונה".


זהבי. "מקווה שאוכל לפצות את האוהדים והחברים"

על המשחק בכלליות אמר זהבי: "שיחקנו טוב יותר מחביי. היריבה הייתה קשוחה מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל. לפעמים היריבות נוקטות במשחק פיזי חזק ולפעמים לא. זה חלק מהכדורגל. אין לי בעיה עם זה, אבל מבחינת כדורגל נטו היינו צריכים לנצח את המשחק והיינו חסרי מזל.

"זה היה קרב חשוב עבורנו בגלל שאנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, אבל העונה עוד לא הסתיימה", הוסיף מי שהיה קפטן נבחרת ישראל עד השבוע שעבר, "נותרו עוד שישה מחזורים. אם ננצח את בייג'ין גואן ושנחאי שנואה יהיה לנו סיכוי עדיין".

מאמן גוואנגז'ו דראגן סטויקוביץ' תקף את המשחק הברוטלי של חביי כאשר גילה כי יש חשש שרנאטיניו גמר את העונה וכך גם טנג מיאו שנפצע: "הפציעה של רנאטיניו היא מכה עבורנו. המשחק של היריבה היה פיזי בצורה מוגזמת. נצטרך לבדוק מה מצבו וכמה זמן הוא ייעדר. בכל הקשור להחמצה של זהבי, זה היה באמת מדהים. בדרך כלל הוא כובש ממצבים כאלה, אבל המזל לא היה לצידנו הפעם. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי