"שער פלא", "יצירת אומנות": באוסטריה מהללים את דאבור

מונאס דאבור
מונאס דאבור | אתר רשמי

חלוץ זלצבורג התעופף למספרת וקבע 2:2 בדקה ה-92 מול ראפיד, בתקשורת הרעיפו שבחים: "רד בול נזקקו לשער הגאוני שלו". הישראלי אמר: "אנחנו אשמים שלא ניצחנו"

(גודל טקסט)

מונאס דאבור מככב בליגה האוסטרית. בעונה שעברה הישראלי התקשה מאוד תחת אוסקר גרסיה ויצא להשאלה בשווייץ, אולם חזר הקיץ והחל לפרוח. אתמול (ראשון) החלוץ מנע הפסד ביתי, כשבמספרת נפלאה קבע 2:2 בדקה ה-92 במשחק של רד בול זלצבורג נגד ראפיד וינה.

זלצבורג, האלופה האוסטרית, מפגרת אחרי המוליכה שטורם גראץ בארבע נקודות ועבור דאבור, שכבש את שערו הרביעי העונה, הוא בצוותא עם דני אלר מגראץ בטבלת מלך השערים באוסטריה.

באוסטריה התלהבו מהשער של דאבור ובעיתון "זלצבורג נכריכטן" הקדישו את כותרת המשחק לישראלי: "שער הפלא שלו השאיר את זלצבורג בתמונה לאליפות". רשת השידור האוסטרית ORF כינתה את השער "יצירת אומנות".


דאבור. מספרת שכולה "יצירת אומנות"

עד למשחק זלצבורג לא הפסידה שמונה משחקים נגד יריבתה הגדולה וחיפשה ניצחון חמישי רצוף נגדה, אבל אתמול זה היה נראה בדרך להפסד צורב עד שהגיע דאבור עם שער שעשוי להיכלל בתחרות ל"שער העונה" באוסטריה. עוד נכתב: "זלצבורג נזקקה לשער הגאוני של דאבור כדי להישאר בחיים בדקה ה-92".

החלוץ הישראלי, שפעם נוספת החמיץ את משחקי נבחרת ישראל עקב פציעה, אמר בסיום: "עשינו לעצמנו את החיים קשים. היינו צריכים לנצח את המשחק נגד עשרה שחקנים אחרי שמאריו פבליץ' מראפיד הורחק, אבל דווקא אז הם הסתגרו בהגנה. אנחנו אשמים בעיקר שלא הצלחנו לנצח. זלצבורג קבוצה שדורשת מעצמה הרבה בכל משחק. לפחות הצלחנו להוציא תיקו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי