ערן זהבי: למרות מכת הפציעות, אנחנו חייבים לנצל את הביתיות

זהבי במסיבת העיתונאים
זהבי במסיבת העיתונאים | האתר הרשמי של RF

גוואנגז'ו RF תארח בשבת (14:30, ספורט2) את בייג'ין גואן בקרב ישיר על מקום בליגת האלופות של אסיה. ארסו ורנאטיניו מחוץ לסגל. סטויקוביץ': זהבי חשוב לנו יותר מתמיד

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו של ערן זהבי תשחק בשבת (14:30, שידור ישיר בספורט2) בבית נגד בייג'ין גואן בניסיון אולי כמעט אחרון להבטיח לעצמה סיכוי לשחק במוקדמות אליפות אסיה לקבוצות ולתפוס מקום שלישי. שישה מחזורים לסיום, מרוחקת הקבוצה חמש נקודות מהמקום השלישי שם מדורגת חביי. על הקבוצה עוברת מכת פציעות כשצמד הברזילאים ג'וניור ארסו ורנאטיניו לא ישחקו בוודאות.

המאמן דרגאן סטויקוביץ' היה במצב רוח של בדיחות סרקסטיות במסיבת העיתונאים ואמר: "הגעתי לכאן עם ערן זהבי, כי הוא בערך היחיד שכשיר לשחק".

זהבי לא כבש במחזור האחרון ובסין דיברו על ההחמצות שלו בהפסד לחביי 2:1. הוא עדיין מוליך בבטחה בראשות מלכות השערים עם 24 שערים ואחריו צועד ריקרדו גולרט מאברגרנדה עם 19. בנוסף, המשחק נגד גואן מוגדר עימות בין זהבי לג'ונתן סוריאנו, חלוץ רד בול זלצבורג לשעבר, שכבש כבר 14 שערי ליגה. 

הכוכב הישראלי נשאל איך הוא משווה את עצמו לחלוץ הספרדי סוריאנו שכבש ארבעה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים ואמר: "לא חושב שצריך להשוות בינינו. כל אחד בפני עצמו, אבל אני מעריך אותו ויודע עד כמה הוא חלוץ טוב". זהבי דיבר גם על הפציעות: "כמו שהמאמן אמר, יש לנו מכת פציעות. ההרכב הסופי ייקבע רק מחר בגלל הפציעות, אבל אני מאמין שמי שיעלה לשחק ייתן את המקסימום. אני מקווה שננצל את הביתיות כדי לנצח". 

סטויקוביץ' אמר שקבוצתו חייבת לרשום ניצחון בכל מחיר. "מכל הזרים שיש לנו אורסו ורנאטיניו לא ישחקו וזה לא קל לקבוצה. ערן זהבי היחיד שבטוח ישחק ולכן הוא חשוב עוד יותר. אם אתם שואלים אותי אם אני חושש מגואן? אני לא אשן בלילה כי אני רועד מפחד מהם", אמר מאמן גוואנגז'ו בציניות, "ברור שזו קבוצה חזקה ואנחנו מתכוננים אליה כמו לכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי