אלמוג כהן: קיבלתי הצעות, עדיין חולם לחזור לבונדסליגה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

קשר אינגולשטאט שיפגוש (14:00, ספורט3) את סנט פאולי התייחס לחיזורים ממכבי ת"א ובאר שבע: "אני רק ב-90 אחוז מהיכולת שלי, אנחנו משתפרים". המאמן בונה על האגרסיביות שלו

(גודל טקסט)

אלמוג כהן חווה אשתקד את העונה הטובה בקריירה שלו עם אינגולשטאט. שבעה שערים, בחירה לאחד מקשרי האמצע של הבונדסליגה ועדיין זה לא הספיק. הבווארים נשרו לליגה השניה אחרי שכמעט השלימו קאמבק אדיר. העונה החלה והיורדת ממש לא מצליחה להתרומם. היום היא תשחק בחוץ מול סנט פאולי הנציגה השנייה של המבורג כשהיא מדורגת רק במקום ה-15 בטבלה (14:00, ספורט3).

מכבי תל אביב והפועל באר שבע ניסו לרכוש את קשר הנבחרת ברגע האחרון בחלון ההעברות של הקיץ, אבל אינגולשטאט סירבה. ייתכן שזה יקרה בינואר. בינתיים בבוואריה עדיין חולמים על חזרה לליגה הבכירה ויודעים שבלי כהן זה לא יילך. "קיבלתי הצעות, אבל כרגע אני לא רוצה לדבר עליהן. אני עדיין חולם לחזור עם הקבוצה לבונדסליגה", אמר כהן בראיון לקראת המשחק.

ביוני הוא עבר ניתוח להסרת מסמר ברגלו בגלל שבר ישן ומאז הוא טוען: "אני אולי 80 או 90 אחוז מהיכולת שלי, אבל עכשיו אני יכול לשחק הרבה יותר אגרסיבי. למרות שהפסדנו נגד ארצגבירגה במשחק הקודם כבר שיחקנו הרבה יותר טוב. משחק כזה אתה מפסיד רק פעם אחת בקריירה שלך". המאמן הקודם של הקבוצה פוטר והמאמן הזמני סטפן לייטל לא הצליח לנצח, אבל שיפר לטענת לדברי כהן את היכולת של הקבוצה.

"בתחילת העונה הרבה שחקנים שלנו לא היו בכושר בין היתר בגלל פציעות, אבל זה הולך ומשתפר. עכשיו תחת המאמן הזמני החלפנו שיטה ואנחנו יותר לוחצים את היריבה", הוסיף קשר הנבחרת.


אלמוג כהן, יישאר נאמן לאינגולשטאט? (AFP)

המאמן ליטל התייחס לברומטר שלו: "כהן משחק בצד ימין ההתקפי שם הוא יכול להיות הפנים של הצד האגרסיבי שלנו. זה חשוב לנו מאוד במצב של הקבוצה כרגע". כרגע הקבוצה מדורגת שבע נקודות מהמקום המוביל חזרה לליגה הבכירה יותר. הכל פתוח, אבל אינגולשטאט צריכה לחזור לעצמה. המנהל הספורטיבי שלה, אנגלו וייר, אמר: "ייקח זמן להפוך את המצב. לא כדאי לדבר כרגע על היעד הרחוק שלנו".

אלמוג כהן סיכם: "יש לנו 'שבוע אנגלי' עם שלושה משחקים נגד סנט פאולי, דואיסבורג ובוכום. כולם משחקים קשים ומבחן לא קל עבורנו. נקווה שבסופו המאמן הזמני יקבל את הג'וב וניקח מספיק נקודות כדי לשנות את הכיוון".

 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי