צפו בתקציר: 0:4 גדול לאינגולשטאט על סנט פאולי, 90 דקות לאלמוג כהן

קיטל
קיטל | טוויטר

הבווארים רשמו ניצחון שני העונה כשדרסו את הקבוצה מהמבורג. 90 דקות לניר ביטון ב-0:4 של סלטיק, 17 לביברס נאתכו ב-0:2 של צסק"א.

(גודל טקסט)
הליגיונרים הישראלים המשיכו להיכנס לעונה האירופית גם היום (שבת). אלמוג כהן ואינגולשטאט התארחו בסנט פאולי ודרסו עם 0:4 אדיר את החבורה מהמבורג. בהמשך: ביברס נאתכו וניר ביטון ישחק אף הם.


גרמניה –
 אלמוג כהן פתח ב-11 של סטפן ליטל המאמן הזמני ויחד עם חבריו חגגו עם ניצחון ענק וראשון אי פעם באצטדיון של סנט פאולי. החבורה מבוואריה הגיעה עם ניצחון בודד וארבעה הפסדים אך הפעם מהפיחה היתה חדה הרבה יותר. סוני קיטל נעץ את הראשון כבר אחרי שש דקות, המגן כריסטיאן טראש הכפיל בדקה ה-33 ודריו לסקאנו הפרגוואיי כבש את השלישי בקלילות מבריקה בדקה ה-40. בתוספת הזמן קיטל השלים צמד והוריד את אינגולשטאט עם 0:4 להפסקה ו-45 דקות לפרוטוקול. בטבלה זה לא ממש סייע לאינגולשטאט שעדיין בחלק התחתון אבל עם יכולת כזו אפשר לפנטז. 



סקוטלנדניר ביטון שיחק 90 דקות בניצחונה של סלטיק 0:4 על רוס קאונטי. המנצחת בראש  הטבלה הסקוטית. טום רוגיץ' (13), מוסא דמבלה (41) וג'יימס פורסט (52 ו-74) כבשו. 


ועוד מהליגה הסקוטית, אופיר מרציאנו שיחק בשערה של קבוצתו היברניאן, שהוליכה 0:2 בביתה מול מאת'רוול, ספגה שני שערי שוויון והסתפקה בנקודה אחת. אנתוני סטוקס כבש צמד (21 בפנדל ו-57) להיברניאן, לואיס מולט איזן עם צמד משלו (64 ו-74). 


רוסיהביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-73 בניצחון קבוצתו צסק"א מוסקבה על רוסטוב 0:2. ואסילי ברזוצקי (30) והברזילאי ויטיניו (68) כבשו. צסק"א במקום השלישי בטבלת הליגה הרוסית. 


אוזבקיסטן גידי קאניוק שיחק 90 דקות בהרכב פחטקור, שהביסה בביתה 0:3 את שורטן. קבוצתו של הישראלי עלתה למקום הרביעי בליגה האוזבקית.


FULL-TIME: #CelticFC 4-0 @RCFCStaggies

A James Forrest double following goals from @Tom_Rogic and @MDembele_10 give the Bhoys victory! pic.twitter.com/0wVGUgrfgW

— Celtic Football Club (@celticfc) September 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי