בקפריסין מחמיאים לרוני לוי, קמארה: "המאמן הכין אותנו נהדר"

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

אנורתוזיס חגגה 0:1 יוקרתי מול אפועל ניקוסיה ועלתה למקום הראשון. רוני לוי חגג: "הוכחנו מנטליות חזקה, עדיין זקוקים לזמן כדי להרים את רמת המשחק שלנו"

(גודל טקסט)

רוני לוי חזר לחייך. אחרי שפוטר ממכבי חיפה בתחילת העונה הקודמת, המאמן הצליח לשקם את אנורתוזיס פמגוסטה. העונה, יחד עם אריאל הרוש בין הקורות ומהפכה בסגל, רוני לוי רשם את הישג השיא שלו בקפריסין. אמש (שני) העפילה אנורתוזיס למקום הראשון בזכות 0:1 יקר מול אפואל ניקוסיה ב-GSP, משער של ז'ואאו ויקטור.
 



רוני לוי שמר על צניעות בסיום כשאמר: "זה היה זמן מצוין עבור הקבוצה לצבור נקודות. חשוב ששיחקנו בצורה פיזית והוכחנו מנטליות חזקה. זה היה משחק קשה נגד קבוצה טובה. אנחנו עדיין זקוקים לזמן כדי להגיע לרמה הנדרשת. אנחנו זקוקים לזמן כדי להרים את רמת המשחק שלנו במשחק הבא". ההפסד אתמול היה השני ברציפות של אפואל השבוע כאשר מוקדם יותר היא הובסה 3:0 במדריד מול אלופת אירופה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.


התקשורת הקפריסאית חלקה שבחים לרוני לוי על ניהול המשחק מול אפואל והשינוי החיובי שחולל בסגל הקבוצה העונה. החלוץ הגינאי, דמבה קמארה, הוסיף: "המאמן הכין אותנו טוב למשחק. הוא דיבר איתנו על נקודות החוזקה של אפואל וזה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. אפואל חזקה ולא היה קל לנצח אותה, הניצחון הזה יביא לנו הרבה ביטחון לקראת המשך העונה. אני מאמין שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה". 



מאושר. רוני לוי (אתר רשמי) 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי