רפאלוב: כרגע אני בקלאב ברוז', תוך חודש הכל יכול להשתנות

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

הקשר הישראלי דיבר בבלגיה על הניסיונות להחזירו לארץ: "ראשי המועדון לא נתנו לי לעזוב, עוד לא דיברנו על ינואר". על מצבו המקצועי: "אין לי מקום בשיטה שהמאמן משחק עכשיו"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב כמעט ועזב את קלאב ברוז' לטובת מכבי תל אביב לפני סגירת חלון ההעברות. "אני לא יכול לדבר על זה. ראשי המועדון לא נתנו לי לעזוב. אלו היו הימים האחרונים של החלון והיה קשה להביא שחקנים במקומי. לא דיברנו על מה שיהיה בינואר. כדורגל הוא דינמי וקשה להתכונן לחורף. בכדורגל חיים משבוע לשבוע ותוך חודש הכל יכול להיראות אחרת", צוטט הישראלי בתקשורת הבלגית.

הקשר הישראלי פתח רק בשלושה משחקי ליגה העונה והוא מתקשה למצוא את מקומו במערך 5-3-2 של המאמן איבן לקו. "אין לי מקום בשיטה הזאת כי אנחנו משחקים ללא שחקני כנף. זה המצב שלי ואין לי מה לעשות. אני חייב כמקצוען לקבל את החלטת המאמן", אמר הקשר.

"אני מקווה שנשחק בשיטה בה אוכל לשחק. אולי יהלום בקישור… בסופו של דבר צריך למצוא את השיטה שמתאימה לשחקנים שיש לך. בליגה, 5-3-2 עובד מצוין ואני חושב שהמאמן ימשיך בה", הוסיף רפאלוב שסירב להשוות בינו מאמנו החדש למישל פרודום שעזב אחרי ארבע שנים.

"לא הוגן להשוות בין איבן למישהו שהיה כאן שנים והצליח. איבן צעיר וצריך לתת לו זמן. למדתי מפרודום שלכל מאמן יש את השיטה שלו, אבל בסוף הטובים משחקים. הרגשתי טוב בתחילת הדרך עם לקו וגם הוא אמר שבשיטה החדשה הוא מתקשה למצוא לי מקום. אני לא מאמין לזה. בכל שיטה, שחקנים טובים צריכים לשחק יחד".

ליאור רפאלוב. הכל יכול לקרות בינואר (טוויטר)
ליאור רפאלוב. הכל יכול לקרות בינואר (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי