ערן זהבי: "רוצים למכור אותי? זו החלטה של גוואנג'זו R&F"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב לא פסל עזיבה לקראת שנחאי שנואה (שבת, 14:30, ספורט2): "רוצה להישאר, תלוי במועדון", ועקץ את טבס: "צריך להביא זרים שרוצים לשחק ולא חושבים על כסף"

(גודל טקסט)

גוואנג'זו R&F תנסה לרשום מחר (שבת, 14:30, ספורט2) ניצחון שני ברציפות כשהיא תתארח אצל שנחאי שנואה במסגרת המחזור ה-25 בליגה הסינית. בצל האפשרות לפיה ערן זהבי יימכר לקבוצה אותה יפגוש מחר, הכוכב ערך היום ראיון לתקשורת המקומית בו סיפר על עתידו בליגה הסינית, התפתחות הליגה, הכוכבים ואפילו סיפק פנינים אודות הנעשה בברצלונה.

"ברור שההצעה הכספית שקיבלתי בזמן ששיחקתי במכבי תל אביב הייתה נהדרת. האתגר בסין הוא גדול ואני מאושר להיות חלק מליגה שלא מפסיקה לצמוח. ההשקעה בליגה היא עצומה ויש כאן כוכבים ברמה עולמית, אני חושב שבכול מקום בעולם עוקבים אחרי הליגה שלנו".בעקבות הדברים הקשים של קרלוס טבס אודות רמת הליגה, זהבי בחר לעקוץ: "חשוב להביא את השחקנים הטובים ביותר, אבל לדעת שהם באים כדי לנצח ולא רק כדי לקבל את המשכורות הגבוהות. חשוב שהם יהיו מונעים מהדברים הנכונים כמו הצלחה ושאפתנות. אנחנו כאן כדי לנצח וכדי לעזור לכדורגל הסיני".

ההתאקלמות של פאוליניו בברצלונה: "הם מכרו את ניימאר, אבל פאוליניו הגיע ועושה עבודה נהדרת. הוא מציג בכבוד את הליגה שממנה הוא בא. מעולם לא נטען שאני מועמד להגיע לשם, אין אחד שהיה מסרב לבארסה. אלו ספקולציות של עיתונאים בסין שחשבו שאני גם אגיע לשם".


לא פוסל עזיבה. זהבי (האתר הרשמי)

הסערה בנבחרת ישראל: "זו החלטה ששקלתי לאורך זמן, אני חושב שאני לא צריך לשחק בנבחרת כי יש יותר מדי לחץ סביבי בישראל. נפגעתי ממה שקרה לי מול האוהדים והמצב של הנבחרת רק הולך ומחמיר. הייתי מוכן לעשות הכל למען הנבחרת, אבל העדפתי להקשיב לאמת הפנימית שלי. התקשורת תוקפת את השחקנים והמאמן בנבחרת ללא רחמים".

שבירת שיא ההבקעות: "כשמבקיעים כל כך הרבה, יש רצון להבקיע עוד ועוד. ככה אני משחק, כדי לנצח ולהבקיע. אם במועדון יקבלו החלטה למכור אותי, אעזוב. אבל המטרה שלי היא להישאר בקבוצה כמה שיותר זמן. אני רוצה לזכות באליפות עם הקבוצה שלי".

העתיד: "כל מה שאני חושב עליו כעת זה לנצח. אני לא חושב על שום דבר מעבר לכך. אשמח לסיים כמלך השערים ולנצח כמה שיותר. אירופה? הייתי שמח לשחק באירופה, אבל זה לא משהו שאני עוסק בו".

ולדימיר סטויקוביץ' התייחס לשמועות אודות מעבר של זהבי: "זו הפעם הראשונה שאני שומע שהמועדון רוצה בכלל למכור את ערן. אני לא חושב שזה ישפיע עלינו, המטרה שלנו היא לנצח. מחר במשחק זהבי יעלה כדי לנצח, נראה מה יקרה לאחר מכן. שמועות לא יעשו את ההבדל עבורנו". 


כאן בשביל הצ'ק. טבס (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי