חמד נבחר למצטיין: "הגיבור של ברייטון". צפו בתקציר

תומר חמד
תומר חמד | AFP

החלוץ הישראלי כבר ב-0:1 על ניוקאסל: "ייתן לנו דחיפה, אני עושה את העבודה שלי". וגם: כל המספרים והמחמאות בתקשורת המקומית

(גודל טקסט)
דיבורים על ירידה לצ'מפיונשיפ? ישיבה על הספסל בנבחרת ישראל? תומר חמד ענה היום (ראשון) במקום שבו הוא הכי טוב – על המגרש. החלוץ הישראלי כבש בחצי מספרת וסידר לברייטון 0:1 סופר חשוב על ניוקאסל במשחק במסגרת המחזור השישי בפרמייר-ליג.


זה היה שערו השני בפרמייר-ליג (הראשון היה ב-1:3 על ווסט ברומיץ' במחזור הרביעי) וה-30 מאז הגיע לברייטון ביוני 2015. "ברייטון רצתה למכור את הכוכב הישראלי שלה, אבל הוא הוכיח את הערך שלו", נכתב בתקשורת המקומית. הוא חזר מהגלות והפך למוציא לפועל. יוטון לא חשב שהוא מספיק טוב לפרמייר-ליג, אבל חמד הוכיח שהמאמן שלו טעה". "סקאי ספורט" האנגלי פירגן: "חמד הגיבור של ברייטון". החלוץ קיבל ציון 9 ב"סקאי" ונבחר לשחקן המצטיין במשחק. 






החלוץ הישראלי נבחר למצטיין במשחק לאחר שבעט שלוש בעיטות לשער, שתיים מהן למסגרת ואחת כאמור נכנסה לרשת. חמד גם ניצח 11 מ-16 קרבות אוויריים, הכי הרבה שלו העונה. החלוץ מעורב ב-20 מ-23 שערים שנכבשו באצטדיון הביתי במשחקים בהם פתח ב-11 (15 שערים וחמישה בישולים). בסך הכל היה זה השער ה-19 שלו בבית.


תומר חמד. הוכיח שיוטון טעה (AFP)
תומר חמד. הוכיח שיוטון טעה (AFP)


חמד אמר לאחר ההתמודדות: "הגיע לנו ניצחון. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו משחקים טוב. הניצחון ייתן לנו דחיפה. אני עושה את העבודה שלי. ברור שהנגיחה והחסימה שעשו שאר השחקנים עזרו לי, אבל אנחנו משחקים תמיד כקבוצה. לנצח בבית תמיד טוב, כי קשה לנצח בחוץ. גם בחוץ שיחקנו טוב ואני מאמין שניקח מספיק נקודות העונה בחוץ".



היריבות מול ניוקאסל איתה עלו יחד לפרמייר-ליג: "כולם זוכרים שהיינו טובים יותר מניוקאסל במשחק האחרון בצ'מפיונשיפ אז זה ברור שטוב לנו".



הגיבור של ברייטון, תומר חמד על שער ה"סקאיי ספורט"


העימות עם דיאנדרה ידלין: "אמרתי לו אם אתה רוצה לכבוש למה אתה דוחף אותי. אחרי זה דרכתי עליו, אבל זה היה בטעות ללא כוונה רעה ואם זה כאב לו אני מתנצל".



חמד חוגג, נתונים נהדרים (AFP)


כריס יוטון שרשם ניצחון על האקסית ממנה פוטר בעבר אמר: "ניוקאסל היתה טובה במשחקים האחרונות. היתה לנו הזדמנות וניצלנו אותה. המפתח היה לשמור על שער נקי.


השער של חמד: "תירגלנו בדיוק את המצב הזה. הניצחון הזה הגיע לנו. לקחנו שבע נקודות ולמדנו הרבה בששת המשחקים הראשונים. המנטליות של השחקנים שלנו מצוינת. הובלנו בבורנמות' וספגנו שני שערים והפסדנו והמנטליות שלנו היתה במבחן. ניוקאסל לחצה עלינו. הראנו יכולת טובה עם הכדור והיינו יכולים לנצל מצבים". 

 

הופעה מעולה של הקבוצה. אני כל כך שמח להבקיע שוב ולשמח את הקהל המדהים שלנו. קדימה ברייטון! Great performance by the team. I'm so excited to score again and make our amazing fans happy. Come on Brighton! #Thanksgod #Keepthefaith #BHAFC

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי