טל בן חיים ואביו אופיר נתבעו בסך 2.5 מיליון שקלים

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

חלוצה של ספרטה פראג ספג תביעה על ידי סוכני השחקנים אילן שאקי וגאטנו די קארו האיטלקי, על כך שלא קיבלו את חלקם הכספי בהעברתו של השחקן ממכבי תל אביב לצ'כיה

(גודל טקסט)

צרות לטל בן חיים. היום (חמישי) הוגשה תביעה כנגד שחקן ספרטה פראג ואביו אופיר על סך 2.5 מיליון שקלים, על ידי סוכני השחקנים אילן שאקי וגאטנו די קארו האיטלקי. צמד הסוכנים הגישו את את התביעה על ידי עורך דין אשר שרביט, וטוענים שנטלו חלק פעיל במעבר של בן חיים השחקן לקבוצה הצ'כית ולא קיבלו את כספם על התיווך בעסקה.

די קארו טוען שנציגי ספרטה פראג פנו אליו במהלך הקיץ כדי שיעזור להם באיתור שחקנים לקראת העונה הבאה. הסוכן האיטלקי קיבל הוראה לעקוב אחר בן חיים על פי בקשתו של אנדראה סטרמאצ'יוני, ולכן נעזר בשירותיו של שאקי, שפנה אל אביו של השחקן המשמש כסוכנו. צמד הסוכנים ואופיר בן חיים סיכמו בצוותא את העברתו של החלוץ לספרטה פראג, והיו אמורים להתחלק בכסף על התיווך בעסקה.

בכתב התביעה רשום שלאחר החתימה הרשמית על החוזה, די קארו ושאקי פנו לאופיר בן חיים והוא הפנה אותם לקבלת עמלות העסקה אל המועדון הצ'כי. בספרטה אמרו לדי קארו ושאקי שהכסף עבר לאביו של השחקן והוא זה שצריך להביא להם את הכסף, ולכן צמד הסוכנים הגישו את התביעה כנגד טל ואופיר בן חיים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי