נאתכו החמיץ פנדל בדקה ה-89, צמד לדאבור בזלצבורג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הקשר הישראלי פתח והשלים 90 דקות ב-2:1 מול אופה מהתחתית, אבל יכול היה לנצח את המשחק על סף סוף ההתמודדות. החלוץ שלא זומן לסגל הנבחרת להט ב-1:2 על וולפסברגר והוסיף החמצת פנדל

(גודל טקסט)
הליגיונרים מתאוששים מצום יום כיפור, ומי שפתח היום (ראשון) את רצף המשחקים של הנציגים הישראלים באירופה הוא ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה שסיימו ב-0:0 מאכזב מול אופה. הקשר הישראלי היה יכול להעניק ניצחון, אך החמיץ פנדל על סף סיום המשחק. בהמשך הערב אלי אלבז ואפולון סמירניס יתארחו בליגה היוונית אצל לבדיאקוס, באוסטריה מואנס דאבור ורד-בול זלצבורג יארחו את וולפסברגר ובן רייכרט וזולטה וארחם יפגשו את לוקרן במשחק הנועל את המחזור בליגה הבלגית.


* ביברס נאתכו יכול היה להכריע היום (ראשון) את המשחק בין צסק"א מוסקבה לאופה כשניגש בדקה ה-89 אל עבר הנקודה הלבנה אבל אלכסנדר בלנוב, שוער אופה, הדף את הבעיטה של הקשר הישראלי. וכך למרות שפתח ורשם 90 דקות מלאות יצא הקשר הישראלי מאוכזב, מכך שאיבד הזדמנות להעניק לקבוצתו שלוש נקודות. אחרי שהודחה מהגביע הרוסי, סיימה ב-0:0 בדרבי מול דינמו וספגה רביעייה ממנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, סופרים נאתכו וחבריו ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון ובליגה הרוסית הם נותרו במקום הרביעי עם 21 נקודות, במרחק שש הפרש מזניט שתתארח בהמשך אצל אנז'י.




* באוסטריה, מואנס דאבור המשיך בכושר הנהדר שלו. אחרי שער הניצחון על מארסיי בליגה האירופית, החלוץ להט עם צמד (38, 45) ב-1:2 של רד בול זלצבורג על וולפסברגר השמינית. החלוץ שלא זומן לסגל גם הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-60.


90+4' ABFPIFF! // THAT'S IT! pic.twitter.com/QXuLuPSt4F

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) October 1, 2017


* בבלגיה ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף בניצחון 1:2 של קלאב ברוז' על גנט, שקני סייף הפצוע לא נכלל בסגל המשחק. עמנואל דניס הניגרי כבש את הראשון (16') ודיון קולס הבלגי (74') כבשו לטובת ברוז', יויה קובו היפני הצליח לצמק זמנית אצל גנט.

73' Wissel bij Club: Dennis gaat naar de kant, Diaby komt in zijn plaats. Bedankt, Dennis! #CluGntpic.twitter.com/yhvfhkoL5U

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 1 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי