בצ'כיה תוקפים: "ההחתמה של בן חיים בספרטה היא טעות קשה"

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

בדרך החוצה? הרכש היקר בתולדות המועדון סופג אש מכל הכיוונים: "התמונה הנפוצה ביותר שלו היא של שחקן עם ראש נפול, הוא נראה מבולבל, אבוד. במשחק האחרון הוא נראה נואש. סמל הכישלון"

(גודל טקסט)
בתקשורת הצ'כית לא מספיקים לעסוק ביכולת הדלה של טל בן חיים. החלוץ שעזב את מכבי תל אביב לטובת סכום חסר תקדים במונחים של ספרטה פראג (2.9 מיליון יורו), נחשב לאכזבה הגדולה ביותר בסגל של אנדראה סטרמצ'יוני. בטור נוקב באחד האתרים הגדולים בצ'כיה, בחר היום (שני) אחד העיתונאים לתקוף את החלוץ, שלא כבש ובישל פעם אחת בלבד  העונה במדי הענקית בסגול. 


"כשבן חיים הגיע לספרטה הוא בחר להצהיר על הרצון של המועדון לקבל ממנו תמורה גדולה בתור שחקן זר, שהגיע תמורת סכום כסף גדול ובינתיים ההחתמה שלו היא טעות קשה. מדובר בשחקן שלא מצליח להתעלות מעל האפרוריות של הסגל. חרף אין ספור הזדמנויות מצד המאמן, הוא לא מצליח לייצר שום דבר יעיל עבור הקבוצה. ההופעה של מול ברנו נראתה נואשת, הוא איבד את הראש ונראה מבולבל. גם הקרדיט בנבחרת ישראל מול איטליה ומקדוניה לא הועיל והוא חזר ליכולת הרעה במדי ספרטה ופגע בסטרמצ'יוני".


"התמונה הנפוצה ביותר שקיבלנו מבן חיים עד כה היא של שחקן עם הראש מוטה מטה, ראש נפול וחסר מוטיבציה. הניסיון של אנדראה להגן על טל בעקבות צום יום כיפור לא ממש עזרה לקבוצה. המוניטין שלו בירידה מתמדת, הוא ממשיך לקבל הזדמנויות ולא מחזיר תמורה. הלחץ על הצוות המקצועי וסטרמצ'יוני גובר, אבל בן חיים הופך תוך זמן קצר לסמל של כישלון החיזוק בקיץ. סבלנות יכולה להיות מצרך חשוב בכדורגל, אבל גם היא עלולה להיפקע ובקרוב". 



מאכזב. בן חיים (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי