קובק: "אני בהלם שספרטה פראג החתימה את בן חיים"

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

המאמן הצ'כי, שהודח מול מכבי ת"א באלופות ב-2014, תקף: "הוא אגואיסט שרק אוהב את הכדור. הוא רחוק מלהיות השחקן שחלמו עליו בספרטה". בתקשורת גם ממשיכים לבקר את בן חיים

(גודל טקסט)

בצ'כיה ממשיכים לעסוק באכזבה הגדולה העונה לשם טל בן חיים. הרכש המבטיח של ספרטה פראג עדיין מתקשה להציג את היכולת שהביאה אותו לקבוצה של אנדראה סטרמצ'וני, ולקראת המפגש מול ויקטוריה פלזן הערב (ראשון, 19:00, ספורט3), בחר מירוסלב קובק להתייחס לקשר נבחרת ישראל.

קובק, שמכיר את הכדורגל הישראלי בעקבות המפגש מול מכבי תל אביב מול ההודח במוקדמות ליגת האלופות ב-2014/15, ירה ללא חשש: "בן חיים הוא שחקן אגואיסט, שאוהב את הכדור. הוא רחוק מאוד מהשחקן שעליו חלמו בספרטה. אני עדיין מופתע שמועדון כמו ספרטה בחר להשקיע סכומי עתק על שחקן כזה ולהחתים אותו".

לאלו שבמקרה שכחו, החלוץ הגיע לבירה הצ'כית תמורת 2.9 מיליון יורו ובישל שער בודד. אחרי מספר מחזורים בהם פתח בהרכב של סטרמ'צוני, הוא ירד לספסל ושולב כמחליף אך גם זה לא הוביל לשינוי ביכולת שלו. עדיין לא ברור האם בן חיים ייכלל בסגל של האיטלקי לקראת המפגש הערב.

בתקשורת הצ'כית המשיכו לזעום על הרכש המאכזב: "בקיץ חלמו בפראג על רכש נוצץ ואיכותי ובינתיים, הוא מסתמן כבזבוז כסף. מדובר בסכומי עתק שנזרקו לפח על שחקן שבעיקר עסוק בצלילות ושיחות מתישות מול השופטים. זה לא יעלה על הדעת שבמדינה כמו צ'כיה, שידועה במתינות כלכלית, יבחרו לשלם משכורת ודמי העברה על שחקן כמו בן חיים, שאיבד את המקום שלו בנבחרת ישראל בעקבות התקופה בצ'כיה. ההשקעה הזו לא תניב תמורה, היא רק תוביל להפסדים". 


סופג ללא הפסקה. בן חיים (אתר רשמי) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי