צפו: 66 דקות לכהן בניצחון אינגולשטאט, כיאל חוזר לכושר

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettimages

קשר הנבחרת חזר להרכב קבוצתו והיה שותף ל-0:3 על הידנהיים בליגת המשנה בגרמניה, אולם לא זכה לשחק עד הסיום עקב מכה שספג. קשר ברייטון רשם 90 דקות במילואים

(גודל טקסט)

 אלמוג כהן איבד את את מקומו בהרכב אינגולשטאט במשחקים האחרונים, אבל הערב (שישי) הקשר הישראלי שב להרכב והיה שותף ל-0:3 הביתי על היידנהיים, בזכותו ברחה הקבוצה מהחלק התחתון בליגת המשנה בגרמניה ולפחות זמנית התקדמה למרכז הטבלה.

קשר נבחרת ישראל זכה כאמור לחולצת ההרכב לאחר תקופה ממושכת, אבל היה הראשון מקבוצתו שירד מכר הדשא אחרי שבדקה ה-66, ביתרון 0:1, הוא הוחלף על ידי מקס כריסטיאנסן בעקבות מכה שספג ורצון המאמן שלא לסכנו.

בזכות הניצחון אינגולשטאט טיפסה מהמקום ה-13 עד למקום התשיעי, במאזנה 14 נקודות מ-11 משחקים בבונדסליגה השנייה, ואילו הידנהיים נותרה במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן ובהמשך המחזור היא עלולה לרדת אל מתחת לקו האדום.

עוד ליגיונר ששיחק הערב היה בירם כיאל, קשר ברייטון מהפרמייר-ליג האנגלית שמתאושש מפגיעה ארוכה ושותף פעם נוספת במדי קבוצת המילואים של השחפים שרשמה 2:2 נגד מידלסברו. כיאל רשם 90 דקות ולא מן הנמנע שכבר בעוד מחזור או שניים יערוך את הופעת הבכורה בליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי