צפו: זהבי כבש, 1:2 לגוואנגז'ו ר.פ. על שנגחאי SIPG

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

המרדף אחרי אלקסון נמשך. זהבי שבר בצורת והוא רחוק שלושה שערים, שני מחזורים לסיום, משברת השיא. ז'יאונג פתח עם נגיחה מרשימה, הולק החמיץ פנדל ורק צימק עבור המארחת. גוואנגז'ו אברגרנדה זכתה באליפות

(גודל טקסט)

המרדף של ערן זהבי אחרי השיא של אלקסון נמשך היום (ראשון), כשגוואנגז'ו ר.פ. גברה 1:2 על שנגחאי SIPG במסגרת המחזור ה-28 בליגה הסינית, שהועבר בשידור ישיר בספורט2. 



זהבי שבר בצורת של 230 דקות, עם ביצוע מרשים בדקה ה-49 וכבש את ה-25 שלו העונה, שקירב את קבוצתו לחלום ההעפלה למוקדמות ליגת האלופות. גוואנגז'ו צמודה לשנדונג לואנג, והיא רחוקה נקודה ומהביי, שבמקום השלישי. 


מוקדם יותר, ז'יאנג ז'יאונג הפתיע את הקבוצה של אנדרה וילאש בואש. הניצחון של גוואנגז'ו סידר ליריבה העירונית, גוואנגז'ו אברגרנדה את תואר האליפות, 180 דקות לסיום העונה. הדרך של זהבי לעבר השיא תימשך מול טיאג'ין טאדה וצ'ופינג, שתי קבוצות שלא נאבקות על כלום עד לסיום העונה. 




לוהט. זהבי (אתר רשמי) 


מהלך המשחק:

דקה 1: המשחק יצא לדרך! 


דקה 5, גוואנגז'ו עלתה ל-0:1: קרן של לו לין מצאה את הראש של ז'יאנג ז'יאונג, והוא סיפק נגיחה מושלמת לחיבורים וכבש את השישי שלו העונה.


דקה 17: זהבי פספס הזדמנות לכבוש. אחרי מבצע אישי מרשים, שכלל מעבר של שני שחקנים, רנאטיניו גנב לו את הכדור וכבש מעמדת נבדל. הקוון סימן וביטל את השער.  


דקה 22, שנגחאי החמיצה פנדל: אוסקר חתך את ההגנה עם כדור לעבר הולק, שהוכשל בצורה ברורה. הברזילאי ירה כדור עוצמתי ונעצר אצל יו לי.


דקה 39: רנאטיניו חדר לרחבה והוכשל, אך השופט בחר להעניק לו כרטיס צהוב בטענה כי הברזילאי התחזה. שתי דקות לאחר מכן, זהבי פספס הזדמנות נהדרת. החלוץ נותר חופשי, אבל הוולה שלו פספס את המסגרת ממצב נוח.


דקה 49, גוואנגז'ו עלתה ל-0:2: השיא מתקרב. זהבי נותר חופשי על סף הרחבה וירה כדור מושלם לפינה. שלושה חסרים לשבירת השיא של אלקסון, והבצורת הסתיימה. 


דקה 60, שנגחאי צימקה ל-2:1: אחרי דקות רעות של המארחת, היא הצליחה לחזור לעניינים. הולק ירה כדור נהדר והשכיח את החמצת הפנדל. 


דקה 67: זהבי שוב נותר חופשי, אך הפעם הוא סחט עצירה מרשימה מיאן ג'יאונג. 


דקה 85: הקצב דעך בצורה משמעותית, נדמה כי המארחת איבדה תקווה להבקיע.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי