טל בן חיים בסכנה? מנכ"ל ספרטה: "ייתכן שנמכור כמה כוכבים"

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

מועדון הפאר הצ'כי ויתר על האליפות בעקבות פתיחת העונה האיומה והשבוע הודח מהגביע, אדם קוטליק אמר: "השקענו הרבה מאוד כסף בקיץ בכמה שחקנים, אם יהיה צורך נשחרר אותם". הישראלי וחבריו לקבוצה נקנסו

(גודל טקסט)

טל בן חיים חווה תקופה לא קלה בספרטה פראג, זאת בלשון המעטה. החלוץ שהגיע עבור כמעט שלושה מיליון יורו בקיץ האחרון ממכבי תל אביב לא מספק את הסחורה, הוא גם נקלע לקבוצה במשבר שמאמנה אנדראה סטרמצ'וני נחשב לאכזבה גדולה וספק גדול אם לא יפוטר בתקופה הקרובה ואפילו במשחק הגביע באמצע השבוע, אחרי שכבר חזר להרכב, נפגע והוחלף עוד לפני המחצית.

אם לא די בכך, בן חיים ספג הבוקר קנס לפי פרסומים בצ'כיה על ההדחה מהגביע, יחד עם כל שחקני הקבוצה כמובן, ונרמז שספרטה עשויה למכור שחקנים שאיכזבו עד כה ושהישראלי ביניהם. לבן חיים חוזה לשלוש שנים נוספות וספק אם קבוצה אחרת תסכים לשלם את תג המחיר שלו לאור יכולתו, אבל בספרטה עושים את החישוב שלהם. כזכור מדובר ברכש היקר בהיסטוריית הליגה הצ'כית.

אדם קוטליק מנכ"ל הקבוצה אמר ל"ספורט" הצ'כי: "הקמפיין שלנו בליגה אכזבה ענקית עד כה. אין לנו כבר סיכוי לזכות באליפות ויש כמה שחקנים שהשקענו בהם הרבה מאוד כסף בקיץ. בינואר נעשה הערכה מחדש לגבי תרומתם וייתכן שנמכור כמה מהם אם יהיה צורך". יש לציין כי מאמנו של בן חיים אמר כי מכירת הישראלי כלל לא על הפרק, אך יש לקחת זאת בערבון מוגבל לאור העובדה שייתכן שהוא יעזוב את הקבוצה עוד לפני ינואר.


בן חיים. ייחתך כבר בינואר הקרוב? (אתר רשמי)

ספרטה תשחק ביום ראשון נגד באניק אוסטרבה, הקבוצה שהדיחה אותה בפנדלים בגביע הצ'כי אחרי תיקו 2:2 באמצע השבוע, ועכשיו שתי הקבוצות ייפגשו בליגה. יש ביקורת גדולה על כוכבי הקבוצה שלא מגלים מנהיגות וההנהלה החליטה להעניש את כל הסגל בקנס של שלושה מיליון קורונות, שהם כ-120 אלף יורו. הקנס יתחלק בין השחקנים. כאמור בן חיים נפצע והוחלף בדקה ה-44 במחצית הראשונה של הגביע. אותה מחצית עליה אמר המאמן סטרמצ'וני שהייתה הכי גרועה מאז הגיע לקבוצה.

המנכ"ל קוטליק אמר בנוסף: "ההדחה מהגביע היא אכזבה ענקית לספרטה פראג וזו עוד מטרה שהצבנו לעצמנו לפני תחילת העונה ונכשלנו בה". המנכ"ל רמז גם על עתידו של המאמן: "עד כה התוצאות בליגה מאכזבות מאוד ונותרו חמישה מחזורים עד לפגרה. אנחנו מצפים לזכות בכל 15 הנקודות האפשריות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי